logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет 14 березня 2024 року провів VІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», яка об’єднала науковців та практиків – засновників, керівників та провідних фахівців маркетингових агентств, які спеціалізуються на маркетингових дослідженнях, створенні та розвитку брендів, digital-маркетингу, розробленні digital- та креативних стратегій.

Відкрив конференцію і звернувся з вітальним словом до учасників ректор Державного торговельно-економічного університету, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України Анатолій МАЗАРАКІ, який наголосив на важливості співпраці та обміну досвідом між науковцями та практиками в умовах воєнного стану.

Особливістю проведення конференції є щорічна участь практиків у пленарному засіданні. Організатори конференції та учасники висловлюють щиру подяку неперевершеним спікерам, серед яких і постійні стейкголдери освітніх програм кафедри маркетингу:
 

Кирило ЄЖОВ, CX Domain Lead, Kantar Україна

Євген КУДРЯВЧЕНКО, засновник та СЕО, Vintage Web Production

Ксенія МИХАЙЛЕНКО, Media Director, Promodo

Юрій ГЛАДКИЙ, засновник та СЕО, Grape

Денис КАПЛУНОВ, засновник та СЕО, Kaplunoff Communications

Марина ЛЕО, партнерка зі стратегічного розвитку DEOL Partners, CEO апарт-готелів Senator Hotels and Apartments

Андрій МАНОХА, співзасновник та креативний директор, Kyiv Signals

Ніколоз МАЧАРАШВІЛІ, засновник та СЕО, Virno Consulting

Тетяна ЯНКОВЕЦЬ, канд. екон. наук, доц., доцент кафедри маркетингу ДТЕУ

Ігор ПОНОМАРЕНКО, канд. екон. наук, доц., доцент кафедри маркетингу ДТЕУ

Олена БОНДАРЕНКО, д-р. екон. наук, проф., зав. кафедри маркетингу ДТЕУ


Участь у конференції взяли більше ніж 350 науковців, практиків та здобувачів вищої освіти. Організатори отримали велику кількість позитивних відгуків, у яких відзначено високий рівень заходу та безліч цікавих та корисних прикладів від практиків. У проведеному форматі конференція стала динамічною платформою для розгляду тенденцій, трендів та інновацій у сфері бренд-менеджменту.

Щиро вдячні спікерам та учасникам!

До зустрічі на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» у наступному році!

Виконавець Бондаренко Олена,
д-р. екон. наук, проф., завідувач кафедри маркетингу

14.03.2024
433884
408
остання редакція 18.03.2024
433884