logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відомий спеціаліст на ринку рекрутингу Алла Коняєва наставляла студентів щодо їх майбутньої кар’єри

Загальна інформація

     17 листопада 2014 року відбулася відкрита лекція Коняєвої Алли Петрівни – партнера та засновника групи компаній «Алла Коняєва та партнери», кандидата психологічних наук на тему «Сучасні вимоги до фахівця з маркетингу та реклами». На заході були присутні близько 100 студентів 1-5 курсів спеціальностей «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Рекламний бізнес», «Маркетинг». Лекція відбулась за ініціативою кафедри маркетингу та реклами.
     Алла Петрівна розповіла студентам про те, які вимоги сьогодні пред’являє ринок  до спеціалістів у сфері маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю та яким чином необхідно підготуватися до участі у досить жорсткій конкурентній боротьбі на ринку вакансій вже сьогодні, навчаючись в університеті та отримуючи професійну освіту.
     "Я називаю це впертістю.  Це, можна сказати, найголовніша риса особистості для того, щоби студенти відбулися як майбутні професіонали.  Крім того, те, що надає освіта, повинно бути доповнене  шляхом власних зусиль. Наприклад, важливо зауважити, що сьогодні маркетолог нічого з себе не представляє на ринку кваліфікованої праці без володіння статистичними методами обробки даних, а головне – вміння інтерпретувати статистичну інформацію. 
     Крім статистики сучасним маркетологам знадобиться психологія у вірному розумінні цього слова. Не фокуси від чарівників, а системні знання про те, наприклад, як цінність перетворюється у реально діючий мотив.  
     Успішна кар’єра сьогодні неможлива без того, щоб ясно розуміти, як налаштований сучасний бізнес. А для цього необхідно серйозно опановувати знання з менеджменту та глибоко вивчати економіку. Що стосується базових предметів, то необхідно розуміти, що, наприклад, Траута читати цікаво, безумовно, однак для кар’єрного росту важливіше вивчати серйозні підручники зі стратегічного маркетингу, такі, як О'Шонессі -  не дивлячись на страхітливі 800 сторінок.  
     Вже у ці ранішні «до-професійні» часи треба  збагнути, що робота – це досить довготривала, у розрізі життя, й нешвидко змінювана реальність. Отож, необхідно себе налаштовувати на те, аби знаходити цікавість й готуватись до безперервної роботи над собою, аби життя залишалось цікавим й мотивуючим увесь довгий час професійного віку", - зазначила Алла Коняєва.
     Студенти уважно слухали наставляння професіонала та навіть після лекції  продовжували задавати питання й обмінюватись судженнями.
 

17.11.2014
adv
4620
остання редакція 17.11.2014
adv