Вебінар для студентів з дисципліни «Маркетингова товарна політика»
Загальна інформація
24 квітня 2014 року,
на 2-3 парах, Лабораторією дистанційного навчання і кафедрою
маркетингу та реклами було проведено вебінар для студентів денного
відділення напряму підготовки «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного
рівня «бакалавр» з дисципліни «Маркетингова товарна політика». Під
час проведення вебінару лектор доц. Ткаченко Н.Б. провела
інтерактивну лекцію у мережі Інтернет з теми «Торговельна марка,
упаковка, кодування товарів». Студенти активно користувалися
інтерактивною дошкою, на якій були розміщені слайди до лекції,
задавали питання наживо та через чат, обговорювали між собою
поставлені викладачем запитання.
У вебінарі взяло участь близько 40 студентів. Свої враження від
вебінару та пропозиції студенти залишили у соціальній мережі
«ВКонтакте» й на сторінках Лабораторії дистанційного навчання на
сайті КНТЕУ. Загалом вебінар зацікавив студентів, оскільки за
допомогою віртуального класу надав їм можливість чути і бачити один
одного в будь-якому місці, отримувати інформацію і навчатися.
Особливо сподобалися студентам можливість управляти віртуальною
дошкою, участь в активному опитуванні та спілкування між
собою.