logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Екологічна акція «Екополітика: практичний досвід»

Загальна інформація

22 квітня 2014 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відзначили Міжнародний день Землі - свято, яке в усіх країнах світу відзначається щорічно з 1970 року.

  Всесвітній день Землі - свято єднання народів планети у справі захисту навколишнього середовища і збереження тих щедрот та природних ресурсів, якими наділила нас природа.

  Це свято, безперечно, має глобальне  значення, оскільки його відзначають незалежно від громадянства, національності і релігійних уподобань. Унікальність цієї події полягає у тому, що кожна людина може стати учасником міжнародного святкування, зробити свій внесок у розвиток світової цивілізації. Україна прагне стати повноцінним учасником передових світових процесів і реформування економіки з врахуванням екологічних аспектів. Дбайливе ставлення до природи, навколишнього природного середовища – важливий крок на цьому шляху.

  У цей святковий день студенти Київського національного торговельно-економічного університету, викладачі, співробітники та представники бізнесових та наукових еліт зібралися з метою обговорення ведення екологічної  політики в різних організаціях.

  Практичним досвідом впровадження екологічних ініціатив на підприємствах поділилися представники торговельної мережі «Фокстрот», компанії «Київстар» та компанії "LG Electronics".

  Відкрив зустріч член ЕкоКлубу, заступник голови Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених  Київського національного торговельно-економічного університету Богдан Бонь з доповіддю «Екополітика Київського національного торговельно-економічного університету». Доповідач розповів про здобутки та плани КНТЕУ в екологічній політиці.

  З цікавою інформацією ознайомили слухачів наступні доповідачі:

  • Олена Милованова,  PR-менеджер торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому», з доповіддю «Екологічна освіта споживачів як інструмент довірчого маркетингу компанії»;
  • Оксана Венгровська, PR&Event спеціаліст компанії "LG Electronics" в Україні, з доповіддю «Зелені технології "LG Electronics": практика глобальної компанії»;
  • Тетяна Пецько, менеджер програм корпоративної соціальної відповідальності компанії «Київстар», з доповіддю «Екологічні  ініціативи компанії «Київстар».

  Наукову сторону даного питання розкрив кандидат політичних наук, заступник голови Спілки вільних журналістів «Природа над усе» Олег Андрос.  Його доповідь «Охорона довкілля як частина корпоративної соціальної відповідальності» стала заключною частиною зібрання.

  Організатори акції досягли бажаних результатів. Адже всі учасники під час широкого обговорення обмінялися цінним досвідом, зробили необхідні висновки та знайшли спільне вирішення екологічних проблем підприємств, яке полягає у шанобливому ставленні до навколишнього середовища і збереженні тих щедрот, природних ресурсів, якими наділила нас Матінка-Земля.

 

22.04.2014
annzo
2369
остання редакція 22.04.2014
shestack