logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Всеукраїнський круглий стіл "Корпоративні стратегії: зростання без криз"

Загальна інформація

18 квітня 2014 року на базі Київського національного торговельно-економічного університету відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Корпоративні стратегії: зростання без криз». Метою даного заходу було обговорення сучасного стану та актуальних питань поширення прогресивного досвіду і пошук нових шляхів розробки та реалізації ефективних корпоративних стратегій в умовах нестабільного зовнішнього середовища; розвитку співпраці закладів освіти з бізнесом, громадськими організаціями, державними установами України.     

У засіданні круглого столу взяли участь представники державних організацій: Верховна Рада України, Печерська районна в місті Києві державна адміністрація, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Широким було представництво провідних підприємств торгівлі України - ТОВ «Новий стандарт ділових подорожей», УДППЗ «Укрпошта», "UniCredit Bank", ТОВ «Канді Гувер», ТОВ «OK Internet», "Космо", ТОВ «Агрекс», ПІІ «Тойота-Україна» та ін.

Про сучасні методи розробки корпоративної стратегії, форсайтинг, необхідність гармонізації внутрішнього середовища підприємства відповідно до вимог із зовні, основні напрямки та результати діяльності ТОВ «Новий стандарт ділових подорожей» розповіла керівник відділу продажу Задорожнюк Тетяна. Особливу увагу учасниками засідання круглого столу було приділено аналізу факторів, що стримують зростання компанії та заважають реалізації стратегічних планів.

Начальник відділу  продажів  ПІІ «Тойота-Україна» Цівінський Олексій акцентував увагу на особливостях здійснення стратегічного планування у великих компаніях, використовуючи досвід «японського менеджменту», а також було представлено інформацію про особливості функціонування компанії у сучасних умовах нестабільного зовнішнього середовища, шляхи вирішення проблем  обсягів реалізації  на ринку авто.

Виконавчий директор Професійної Футбольної Ліги  Зубрицький Євген проаналізував особливості сучасних методів мотивації персоналу компаній, з метою їх швидкої адаптації до існуючої стратегії підприємства, акцентував увагу на проблемах та перспективах співпраці закладів освіти з бізнесом, громадськими організаціями, державними установами України.

Директор з продажу ТОВ «Канді Гувер» Гончарова Віталія розповіла про сучасні вимоги до розробки і реалізації стратегії підприємства, особливості функціонування підприємств, що реалізують побутову техніку  в Україні, досвід та методи управління підприємств, що здійснюють експортно-імпортні операції із країнами центральної Європи.

Директор ТОВ «Агрекс» Штепа Ірина  розповіла про вимоги до підготовки та формування компетенцій менеджерів в умовах нестабільного зовнішнього середовища організацій.

Підсумком засідання круглого столу було обговорення сучасних методів розробки та реалізації корпоративної стратегії у нестабільному зовнішньому середовищі.

За результатами розгляду та обговорення актуальних питань функціонування підприємств у турбулентному зовнішньому середовищі, особливостей імплементації стратегії розвитку компаній Всеукраїнського круглого столу «Корпоративні стратегії: зростання без криз» було визначено основні завдання: лобіювання інтересів підприємств торгівлі в державних структурах та активна участь підприємств у підготовці нормативних актів і законів України, гармонізація вітчизняних нормативних документів галузі торгівлі з європейськими вимогами.

18.04.2014
Vita
2346
остання редакція 18.04.2014
shestack