logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ НА 17’CX «Customer experience conference: код клієнтоцентричності»

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет за інформаційної та технічної підтримки кафедри журналістики та реклами взяв участь у організації єдиної в Україні дводенної конференції, присвяченої клієнтському досвіду та особливому коду клієнтоцентричності.

У Києві 26–27 вересня відбулася значна подія – «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: код клієнтоцентричності». Одночасно у форматах офлайн та онлайн проведено зустріч-дискусію на професійній крос-платформі для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у часи постійних викликів.

Метою конференції став розвиток клієнтського досвіду через фокус на клієнтоорієнтованість та клієнтоцентричність в умовах економіки уваги.

До СХ досвіду в різних індустріях та конструктивного діалогу експертів – лідерів ринку долучилися здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» і «магістр», представники Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), а також Діана Файвішенко, завідувач кафедри журналістики та реклами, гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика». 

Здобувачі ДТЕУ:

  •  долучилися до трендів та стратегій клієнтського досвіду; 
  •  побачили кращі інсайти Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду (UXCE 2024); 
  •  дослідили інтеграції сервіс-дизайну; 
  •  ознайомилися з інноваційними викликами у СХ; 
  •  отримали рекомендації щодо клієнтоорієнтованої корпоративної культури; 
  •  зрозуміли, як бути на крок попереду, задіяти потенціал команди та  досягати потрібних бізнесу результатів. 

Особлива подяка організаторам події, партнерам освітніх програм ТОВ КА ГРУП Альоні Жупіковій та Лані Мітченко, представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) за висвітлення події та популяризацію університету у соціальних мережах: Христині Гелеті, Катерині Гуринович, Даніїлу Давидову, Валерію Микітюку, Олександру Бокші, Денису Михайліву, Дмитру Видюку, які стали частиною цієї неймовірної події та здобули нові знання.

Посилання на сайт з докладним описом програми конференції.

KA Group – імпортер світового інтелекту та організатор бізнес-подій зі смислом. Ми є драйверами змін, які впливають ідеями на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Згуртований ДТЕУ: разом до перемоги!

Анастасія Ромашко,
здобувач освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»
спеціальності «Журналістика»

    

27.09.2024
43630
148
остання редакція 06.10.2024
43630