logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Семінар «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми протидії дискримінації в рекламі»

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету, зокрема завідувачка кафедри журналістики та реклами, гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» професорка Діана Файвішенко та завідувачка кафедри маркетингу професорка Олена Бондаренко взяли участь у триденному семінарі для викладачів з реклами та маркетингу на тему «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми протидії дискримінації в рекламі».

Організатори події: Ірина Лилик, президент ГО «Українська асоціація маркетингу», представники Центрального секретаріату Індустріального гендерного комітету з реклами (ІГКР) у партнерстві з представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та Олена Бучинська, очільниця Київського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами.

Під час зустрічі обговорювали важливі питання сексизму в рекламі, стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі, практичні кейси, заслуховували звіти про роботу ІГКР Вінницького, Тернопільського, Івано-Франківського, Волинського, Хмельницького, Харківського регіональних представництв, а також було розглянуто основні положення чинного рекламного законодавства: ключові зміни та напрями поліпшення від Олени Андрієнко, заступниці директора з правових питань Publicis Group Ukraine та членкині наглядової ради ВРК Олени Бучинської.

У межах семінару презентація «Підсумки роботи ДПСС за 2023 рік» від Юрія Сахна, головного спеціаліста відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства ДПСС, викликала жваве обговорення.

Такі актуальні теми сьогодення, як впровадження штучного інтелекту, запобігання дискримінації реклами та протидія їй успішно доповнюють зміст дисциплін «Реклама», «Реклама в торгівлі», «Реклама в Інтернеті», «Медіадизайн», «Рекламний та медіаменеджмент»,  які викладають у ДТЕУ.

Наприкінці семінару учасникам урочисто вручили сертифікати.

Дякуємо організаторам та модераторам за змістовний та інформативний семінар, нетворкінг та корисні знайомства.

    

Діана Файвішенко,
завідувачка кафедри журналістики та реклами

-

29.05.2024
43630
1171
остання редакція 29.05.2024
43630