logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VІI Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 15 травня 2024 року відбулася VІI Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації», метою якої був обмін інформацією, досвідом і результатами наукових досліджень, обговорення актуальних питань щодо стратегій та інновацій у сферах підприємництва, торгівлі та маркетингу в контексті сучасних соціально-економічних процесів.

Організатори заходу:

  • Державний торговельно-економічний університет,
  • Університет Торренс (Австралія),
  • Університет Ворика (Великобританія),
  • Королівський технологічний інститут (Швеція),
  • Університет Порту (Португалія),
  • Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу,
  • ТОВ «АЦЕ Логістика Україна»,
  • ТОВ «ТАС АГРО»,
  • ТОВ «Судова незалежна експертиза України»,
  • ТОВ «Епіцентр К»,
  • ТОВ «ГУД ФУДС КОМПАНІ»,
  • компанія airSlate,
  • ТМ «Наша сила».

У роботі конференції взяли участь понад 150 учасників, серед яких – представники наукової спільноти: провідні вчені, викладачі закладів вищої освіти України, Португалії, Індії; провідні фахівці відомих українських та закордонних компаній.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася Перший проректор з науково-педагогічної роботи, д-р техн. наук, професор Притульська Наталія Володимирівна, яка наголосила на актуальності проведення конференції в умовах воєнного стану та викликів сьогодення.

Декан факультету торгівлі та маркетингу, д-р техн. наук, професор Осика Віктор Анатолійович привітав учасників та гостей наукового заходу та підкреслив особливу важливість проведення науково-практичних конференцій міжнародного рівня.

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:

  • Олена ДАШКО, генеральний директор ТОВ «АЦЕ Логістика Україна» (Логістика в умовах турбулентності: трансформації та нові можливості);
  • Тарас КАРАВАЄВ, д-р техн. наук, проф., професор кафедри товарознавства та митної справи (Митна реформа ЄС: сутність та імплементація в Україні);
  • Антон ЖЕМЕРДЄЄВ, директор комерційного департаменту ТОВ «ТАС АГРО» (Стратегії диверсифікації в управлінні продажів агрохолдингу);
  • Іван ГЕРЦ, директор ТОВ «Судова незалежна експертиза України» (Послуги як об’єкт товарознавчих досліджень);
  • Єлизавета КАЛЮЖНА, асистент керівника департаменту «Посуд» ТОВ «Епіцентр К» (Особливості управління асортиментом товарів на підприємстві ТОВ «Епіцентр К);
  • Volodymyr TKACH, PhD at Faculty of Engineering of University of Porto (Португалія);
  • Надія ЧИКУН, старший викладач кафедри товарознавства та фармації (Природні та синтетичні цукрозамінники: інноваційні аспекти застосування);
  • Тетяна АНУФРІЄВА, старший викладач кафедри торговельного підприємництва та логістики (Логістичні інновації в холодових ланцюгах постачання);
  • Artur LYSIONOK, team-leader, chief author of the trans.info website, Wroclaw, Poland (The importance of information (news) for logistics business in Ukraine);
  • Сергій СЯЗІН, директор ТОВ «ГУД ФУДС КОМПАНІ» (бренд Yofi!) (Маркетингові стратегії підприємства);
  • Ігор РУДЕНКО, засновник бренду «НАША СИЛА» (Концепція win-win як основа  стратегії успіху);
  • Анастасія ЦЕЛОВАНСЬКА, Program Manager at airSlate (Інструменти штучного інтелекту в соціальних комунікаціях);
  • Ірина ПЕРЕВОЗОВА, д-р екон. наук, проф., завідувач кафедри підприємництва та маркетингу, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Оксана МОСПАНЮК, виконавча директорка ГО «Івано-Франківська асоціація медійників» (Нативна реклама в медіапросторі);
  • Діана ФАЙВІШЕНКО, д-р екон. наук, завідувач кафедри журналістики та реклами (Медіасуспільство: інструменти в інформаційному просторі);
  • Марина КОВІНЬКО, канд. філол. наук, доцент кафедри журналістики та реклами (Мем як інструмент реклами).

За результатами роботи VІI Міжнародної науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації» буде видано Збірник тез доповідей.

Віктор ОСИКА,
д-р техн. наук, професор, декан ФТМ

15.05.2024
43630
915
остання редакція 22.05.2024
43630