logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Ефективні комунікації зі стейкголдерами: робочий візит до торговельної мережі «Антошка»

Загальна інформація

Викладачі та студенти факультету економіки, менеджменту та психології відвідали з робочим візитом один із найбільших магазинів торговельної мережі «Антошка», розташований у ТРЦ «Respublika Park».

«Антошка» – це первісна концепція дитячого супермаркету, яка стала новаторською для ринку України в 1997 році та міцно тримає лідерські позиції дотепер. Головною метою засновників мережі є забезпечення батьків максимально повним асортиментом товарів для зростання безпеки і розвитку дитини. Сьогодні мережа нараховує 42 магазини по всій території України.

Викладачі університету: професор Ірина Височин, доценти Оксана Трубей, Ірина Ганечко та студенти ОП «Економіка бізнесу», «Економіка торгівлі», «Економіка галузевих ринків» змогли безпосередньо ознайомитися з основними бізнес-процесами підприємства торгівлі та поспілкуватися з його працівниками.

Регіональний керівник мережі Тетяна Повстяна детально розповіла про особливості здійснення торговельної діяльності в умовах сучасних викликів, про бізнес-філософію та пріоритети розвитку магазинів «Антошка».

Такий формат взаємодії з бізнесом виявився надзвичайно корисним та цікавим для представників академічної спільноти, оскільки дозволив безпосередньо побачити, як створюється та доноситься цінність для клієнта в ритейлі дитячих товарів.

Дякуємо Івану Чивкіну, директору з операцій і розвитку мережі магазинів «Антошка», за сприяння в організації цього візиту.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

Оксана Трубей,
директор Навчально-наукового центу бізнес-симуляції ДТЕУ

10.05.2024
43630
863
остання редакція 13.05.2024
433884