logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Медіатренінги від Ольги Юркової, співзасновниці порталу StopFake

Загальна інформація

Представники кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету  взяли  участь у серії тренінгів з медіаграмотності, який провела провідна українська медіаекспертка, фактчекерка, cпівзасновниця порталу StopFake Ольга Юркова, на тему «Фейки та роль нових технологій у створенні дезінформації: від розуміння до протидії».

Одним із ключових аспектів тренінгу було висвітлення проблеми дипфейків – виклику, що стоїть перед суспільством з поширенням штучного інтелекту. Учасники дізналися про різні методи виявлення дипфейків, зокрема аналіз джерел, використання спеціалізованих технічних інструментів та розвиток критичного мислення.

До медіатренінгу долучилися завідувачка кафедри журналістики та реклами, д-р екон. наук, проф. Діана Файвішенко; д-р філос. наук, проф. Ольга Добродум; канд. філол. наук, доц. Євген Шкуров; канд. екон. наук, доц. Дмитро Яцюк; канд. філол. наук, доц. Марина Ковінько та здобувачі спеціальності «Журналістика», освітніх програм «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Реклама».

Знання, отримані на таких тренінгах, є неоціненним інструментом у руках професіоналів медіаіндустрії, який дає змогу ефективно протистояти спробам маніпулювати громадською думкою. Упевнені, що спільними зусиллями створимо більш освічене та безпечне інформаційне середовище. Дякуємо Ользі Юрковій за корисний досвід, а також за її неоціненний внесок у боротьбу з фейковими новинами.

    

Шкуров Євген,
кандидат філологічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами ДТЕУ

09.04.2024
43630
980
остання редакція 09.04.2024
43630