logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VI Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»

Загальна інформація

Державним торговельно-економічним університетом 29 березня 2024 року було проведено VI Міжнародну науково-практичну конференцію «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» (VI International Scientific Research Conference «Journalism and Advertising: Interaction Vectors»).

Захід проходив у режимі прямої онлайн-трансляції з дотриманням заходів безпеки протягом двох днів.

Із вітальним словом урочисто відкрила конференцію Наталія Притульська, перший проректор з науково-педагогічної роботи Державного торговельно-економічного університету, доктор технічних наук, професор, яка наголосила на актуальності обговорення проблемних питань у сферах журналістики, медіа, реклами в умовах диджиталізації медіапростору, обміну ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві з метою гармонізації соціально-етичних відносин.

До вітальних слів приєднався Віктор Осика, декан факультету торгівлі та маркетингу,  доктор технічних наук, професор.

Перед присутніми виступила Діана Файвішенко, завідувач кафедри журналістики та реклами, доктор економічних наук,  професор, яка виокремила основні напрями роботи конференції і відзначила запрошених гостей у програмі конференції:

  • Міжнародні та європейські формати медіаосвіти
  • Медіалогія: наукові підходи
  • Журналістика, реклама та PR: гендерна чутливість
  • Глобальні виклики у формуванні громадської думки
  • Інноваційні підходи до формування репутаційних дивідендів та монетизація медійних платформ
  • Рекламний аудіовідеоконтент
  • Travel-журналістика
  • Етичні норми та принципи в медіасередовищі
  • Питання миру і війни в медіалогічних студіях

Модераторами конференції виступили представники кафедри журналістики та реклами: Лісун Яніна, канд. екон. наук, доцент та Федоришина Катерина, д-р філос. з політології.

Серед запрошених гостей, які взяли активну участь у заході, були науковці із Польщі, Франції, Естонії, Болгарії, Туреччини, Португалії, Пакістану, Морокко, ОАЕ, Китаю:

  • професор Крісто Кафтанджиєв (Christo Kaftandjiev), факультет журналістики та масової комунікації Софійського університету «Св. Климентія Охридського», Болгарія (Faculty of Journalism and Mass Communication, Sofia University «St. KlimentOhridski», Bulgaria);
  • професор Халед Гуесмі (Khaled Guesmi), директор центру дослідження енергетичних ресурсів та кліматичних змін, Паризька школа бізнесу, Франція (Paris School of Business, France);
  • професор Йоланта Шарлей (Jolanta Szarlej), Університет у Бяльсько-Бяла (University of Bielsko-Biala, Poland); Олександер Сапінскі (Aleksander Sapinski), Університет прикладних наук у Бяльсько-Бяла (Bielsko-Biala University of AppliedScience, Poland);
  • професор Лешек Закшевскі (Leszek Zakrzewski), Університет наук про здоров’я в Бидгощі (University of Health Sciencesin Bydgoszcz, Poland); Агнєшка Міхальська (Agnieszka Michalska), Університетський коледж прикладних наук у Хелмі, Польща, (University Colledge of Applied Sciences in Chelm, Poland);
  • професор Айсун Кахраман (Aysun Kahraman), кафедра бізнес- адміністрування (Manisa Cela lBayar University, Turkey);
  • професор Мохсін Хасан Хан (Mohsin Hassan Khan), департамент медіадосліджень Університету Бахріа, Ісламабад, Пакистан (Department of Media Studies Bahria University Islamabad, Pakistan);
  • канд. екон. наук Мухамад Джамал (Muhammad Jammal), напрям «Освітній менеджмент та політика лідерства», Британський Університет в Дубаї, (The British University in Dubai, UAE);
  • канд. екон. наук Ву Лінг Лінг (WuLingLing), керівник відділу комунікацій Інституту науки і технологій Хенань, Китай (Head of communications office, Henan Institute Science and Technology, China);
  • професор Юнес Карроук (Younes Karrouk), президент науково-дослідної лабораторії «Клуб Лідерів», Марокко; професор Дріс Езуні (Driss Ezouine), член науково-дослідної лабораторії «Клуб Лідерів», Марокко (Recearch LeadersClub, Morocco).

Загалом учасниками заходу стали представники 10 іноземних та українських університетів і громадських організацій, зокрема: The International Research Education & Training Center (IRETC MTÜ), Tallinn, Estonia, Sofia University «St. KlimentOhridski», Bulgaria, Center of Research for Energy and Climate Change (CRECC), Paris School of Business, France, Bielsko-Biala School of Finance and Law, Poland, University of Health Sciences in Bydgoszcz, Poland, University Colledge of Applied Sciences in Chelm, Poland, ManisaCelal Bayar University, Turkey, Bahria University Islamabad, Pakistan, Leaders Club, Research Lab, Morocco, The British University in Dubai, UAE, Henan, Institute Science and Technology, China, Київський інститут національної гвардії України, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, Україна, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Україна, Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу, Україна, Полтавський державний аграрний університет, Україна, Сумський національний аграрний університет, Україна

До участі у конференції й обговоренні актуальних питань щодо: впливу засобів масової інформації на суспільство; впливу критичного мислення на сприйняття інформації; взаємозв’язку між тероризмом та медіа; перспектив взаємодії закладів вищої освіти та соціальних медіа в умовах кризи, тренди сучасної журналістики та PR-діяльності в умовах військового конфлікту в Україні, долучилися представники кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету – Кияниця Євгенія, Яцюк Дмитро, Мельникович Олена, Шкуров Євгеній, Добродум Ольга, Ковінько Марина.

За результатами VI Міжнародної науково-практичної конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» готується видання матеріалів та підготовка серії науково-практичних видань «Медіалогія».

Окрема подяка за інформаційну підтримку та популяризацію події у соціальних мережах університету Творчому Рекламному Об’єднанню Студентів (ТРОС): Христині Гелеті, Єві Файвішенко, Антону Галичому, Анастасії Бабак.

Запрошуємо на VII Міжнародну науково-практичну конференцію «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»!

Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!
Разом до перемоги!

Приєднуйся і дій!

    

Яніна Лісун,
канд. екон. наук, доцент кафедри журналістики та реклами

29.03.2024
43630
605
остання редакція 03.04.2024