VІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»
Загальна інформація
Державний торговельно-економічний університет 14 березня 2024 року провів VІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», яка об’єднала науковців та практиків – засновників, керівників та провідних фахівців маркетингових агентств, які спеціалізуються на маркетингових дослідженнях, створенні та розвитку брендів, digital-маркетингу, розробленні digital- та креативних стратегій.
Відкрив конференцію і звернувся з вітальним словом до учасників ректор Державного торговельно-економічного університету, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України Анатолій МАЗАРАКІ, який наголосив на важливості співпраці та обміну досвідом між науковцями та практиками в умовах воєнного стану.
Особливістю проведення конференції є щорічна участь практиків у
пленарному засіданні. Організатори конференції та учасники
висловлюють щиру подяку неперевершеним спікерам, серед яких і
постійні стейкголдери освітніх програм кафедри маркетингу:
Кирило ЄЖОВ, CX Domain Lead, Kantar Україна |
|
Євген КУДРЯВЧЕНКО, засновник та СЕО, Vintage Web Production |
|
Ксенія МИХАЙЛЕНКО, Media Director, Promodo |
|
Юрій ГЛАДКИЙ, засновник та СЕО, Grape |
|
Денис КАПЛУНОВ, засновник та СЕО, Kaplunoff Communications |
|
Марина ЛЕО, партнерка зі стратегічного розвитку DEOL Partners, CEO апарт-готелів Senator Hotels and Apartments |
|
Андрій МАНОХА, співзасновник та креативний директор, Kyiv Signals |
|
Ніколоз МАЧАРАШВІЛІ, засновник та СЕО, Virno Consulting |
|
Тетяна ЯНКОВЕЦЬ, канд. екон. наук, доц., доцент кафедри маркетингу ДТЕУ |
|
Ігор ПОНОМАРЕНКО, канд. екон. наук, доц., доцент кафедри маркетингу ДТЕУ |
|
Олена БОНДАРЕНКО, д-р. екон. наук, проф., зав. кафедри маркетингу ДТЕУ |
Участь у конференції взяли більше ніж 350
науковців, практиків та здобувачів вищої освіти. Організатори
отримали велику кількість позитивних відгуків, у яких відзначено
високий рівень заходу та безліч цікавих та корисних прикладів від
практиків. У проведеному форматі конференція стала динамічною
платформою для розгляду тенденцій, трендів та інновацій у сфері
бренд-менеджменту.
Щиро вдячні спікерам та учасникам!
До зустрічі на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» у наступному році!
Виконавець Бондаренко Олена,
д-р. екон. наук, проф., завідувач кафедри маркетингу