logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на Get Business Fest | Великий фестиваль малого та середнього бізнесу

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету взяли участь у GET BUSINESS FEST 2023, фестивалі малого та середнього бізнесу, який відбувся 13 грудня у залах Unit.Verseта Академії ДТЕК в Києві.

Цей фестиваль зібрав понад 100 підприємців, фахівців з PR, маркетингу, digital, цифрових технологій, e-commerce та фінансів, які поділилися власним досвідом трансформації бізнесу у воєнний час та адаптації до сучасних реалій.

Особливістю цього фестивалю став мультиформат. Кожен учасник мав змогу  сформувати свій  план навчання бізнесу, обравши один із трьох тематичних напрямів: розвиток бізнесу та інвестицій; | маркетинг, PR, digital; | сервіси для бізнесу, креатив, благодійність.

Цього року ДТЕУ був партнером масштабної події. Активну участь в обговоренні питань, які розглядалися на панельних дискусіях і виступах спікерів фестивалю, взяли Олександр Міняйло, декан факультету економіки, менеджменту та психології, Юрій Уманців, проф., д-р, екон. наук, завідувач кафедри економічної теорії та конкурентної політики, Наталія Новікова, проф., д-р екон. наук, завідувачка кафедри публічного управління та адміністрування, Ольга Дьяченко, канд. екон. наук, доцент кафедри публічного управління та адміністрування, Вікторія Міняйло, канд. екон. наук, доцент кафедри фінансового аналізу та аудиту. Актуальними також були теми : стратегії розвитку компаній від власників та топменеджерів великих компаній; ефективні алгоритми масштабування бізнесу та ринкової експансії; інструменти залучення інвестицій на розвиток бізнесу; презентації найбільш дієвих банківських продуктів, кейси релокації та розвитку бізнесу під час війни від університету.

Діана Файвішенко, завідувачка кафедри журналістики та реклами, проф., д-р екон. наук, Євгенія Кияниця, доцент, канд. наук із соц. комунікацій, долучилися до обговорення найкращих практик репутаційного менеджменту, стратегії реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній, побудови дієвої системи КСВ, digital-інструментів для успішного просування бізнесу в онлайн-середовищі, практичних рішень у сегменті цифровізації бізнесу: ІТ, CRM, автоматизація бізнес-процесів та штучний інтелект, стратегії захисту IT-інфраструктури й корпоративних даних, особливості формування особистого бренду та використання його зі світовими медіа.

У межах фестивалю активну участь взяли і здобувачі спеціальності «Журналістика», «Маркетинг», учасники Творчого рекламного об’єднання студентів ДТЕУ, які на інформаційних панелях мали змогу дізнатися про співпрацю бізнесу з благодійними фондами, креатив, культуру та мистецтво у воєнний час, стратегії ведення переговорів для бізнесу, сервіси та інновації для розвитку бізнесу, можливості ШІ у спрощенні бізнес-процесів, актуальність франчайзингу під час війни.

Вдячні організаторам Економіка+, партнерам освітніх програм «Реклама» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» за масштабну подію та можливість долучитися до фестивалю офлайн, надання доступу до онлайн-трансляції події.

З нетерпінням чекаємо зустрічей та незабутніх емоцій і вражень!

    

Анастасія Божкова, здобувачка (спеціальність «Журналістика»,  
освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю»)

Діана Файвішенко, д-р екон. наук, проф.,
завідувачка кафедри журналістики та реклами


13.12.2023
43630
1433
остання редакція 18.12.2023
43630