logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Erasmus+ AFID: тренінг з розробки інклюзивного цифрового освітнього контенту

Загальна інформація

В межах проєкту Еразмус+ «Забезпечення академічної свободи та інклюзії шляхом цифровізації» (проєкт AFID) з 27 по 29 листопада 2023 року на базі Університету Алькали (м. Алькала де Енарес, Іспанія) відбувся навчальний тренінг з розробки інклюзивного цифрового освітнього контенту для представників закладів освіти та громадських обʼєднань: Королівського технологічного інституту (м. Стокгольм, Швеція), Університету Лісабону (м. Лісабон, Португалія), Університету Алкали (м. Алкала-де-Енарес, Іспанія), Державного торговельно-економічного університету (м. Київ, Україна), Національного університету «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна), Харківського економічного університету імені Семена Кузнеця (м. Харків, Україна), Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» (м. Дніпро, Україна) та ГО «Синергія» (Дніпро / Тернопіль, Україна).

Від ДТЕУ у заході брали участь проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Анжеліка Герасименко, завідувач кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права Наталія Мазаракі, директор центру молодіжної та інформаційної політики Марія Кладченко та доцент кафедри туризму та рекреації Сергій Кравцов.

Під час тренінгу було презентовано технічне завдання на створення Мультиінституційного Віртуального Інклюзивного Кампусу (VIC), розглянуто питання бар'єрів для інклюзії та роль освітніх онлайн-платформ у їх подоланні, розуміння мотивації здобувачів вищої освіти до використання інклюзивних онлайн-курсів, принципи універсального дизайну для онлайн-курсів та практичні приклади онлайн-контенту, методи інклюзивної освіти та інструменти онлайн комунікації, а також обговорено структуру курсів та основні вимоги до їх створення, впровадження та методичного супроводу.

В межах тренінгу делегацією ДТЕУ було продемонстровано досвід університету із розробки інклюзивних відеолекцій в MS Teams, а саме: концептуальні підходи до стилістичного оформлення графічних матеріалів курсу, процес створення та монтажу відео-лекції, створення та додавання субтитрів, інших способів забезпечення інклюзивності відеолекцій.

Спільна робота учасників тренінгу та конкретизація основних вимог до інклюзивних цифрових курсів університетів-учасників Проєкту AFID у поєднанні з чітким баченням майбутнього VIC є підґрунтям до забезпечення ефективності освітнього процесу у віртуальному інклюзивному кампусі.

11.12.2023
443230
1529
остання редакція 12.12.2023
443230