Секрети цифрової реклами для бізнесу від засновника брендформанс digital-агентства UAMASTER Євгена Шевченко
Загальна інформація
З ініціативи кафедри маркетингу 19 жовтня відбулася зустріч здобувачів та викладачів ДТЕУ із засновником та керівником брендформанс digital-агентства UAMASTER, під час якої Євген Шевченко провів відкриту лекцію на тему «Цифрова реклама у вирішенні завдань бізнесу».
UAMASTER – перше рекламне агентство України, яке запропонувало українському бізнесу повний комплекс послуг у сфері інтернет-маркетингу. Агентство є офіційним партнером Державного торговельно-економічного університету, бізнес-партнером Google та Meta (Facebook), співзасновником та організатором iForum. Компанія має велику експертизу, працює на ринку b2b з великими та середніми вітчизняними та закордонними бізнес-партнерами.
Євген Шевченко є стейкголдером освітньої програми «Цифровий маркетинг» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти з початку її впровадження у навчальний процес ДТЕУ. Відкрита лекція проходила в рамках вивчення дисциплін «Технології цифрового маркетингу», «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент», «Інтернет-маркетинг», «Цифрові технології в рекламі».
Пан Євген радо ділився величезним практичним досвідом у сфері digital-маркетингу, майстерно залучав аудиторію до дискусії й обговорення різних аспектів цифрового маркетингу та цифрової реклами. Організатори отримали численні позитивні відгуки здобувачів та викладачів університету після проведення заходу. Інтерактивна гра в кінці лекції захопила, поліпшила настрій та допомогла здобувачам краще зрозуміти напрями удосконалення у професії маркетолога та digital-маркетолога. В цілому активність здобувачів підтвердила актуальність теми та високий рівень підготовки майбутніх маркетологів у Державному торговельно-економічному університеті.
Вдячні нашому партнеру за цікаву, корисну та теплу зустріч, отримані знання, гарний настрій та очікуємо на проведення наступних зустрічей!
Янковець Тетяна
Миколаївна,
к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу,
гарант освітньої програми для здобувачів
другого (магістерського) рівня вищої освіти
«Цифровий маркетинг»