logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Гостьова лекція Андрія Родкіна «Глемпінги – новий формат відпочинку в Україні»

Загальна інформація

У рамках відзначення Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні 27 вересня 2023 року відбулася зустріч студентів та викладачів ФРГТБ з Андрієм Родкіним – директором і співзасновником інноваційних в Україні бізнес-проєктів «Glamping.Ua» та «Prozori.Glamping».

Під час презентації спікер детально розповів про глемпінг в Україні як бізнес, заснований на новій концепції гостинності, поділився важливими інсайтами щодо перспектив розвитку активного туризму з використанням цього оригінального виду засобів розміщення*, окреслив конкурентні переваги глемпінгу, охарактеризував ресурсний потенціал та фактори, що сприяють розвитку такого формату відпочинку, й обґрунтував конкурентоспроможність українських глемпінгів на міжнародному туристичному ринку.

Лекція була цікавою та інформативною і мотивує колектив кафедри туризму та рекреації продовжувати проведення таких зустрічей.

Дякуємо пану Андрію і бажаємо подальших успіхів!

  • *Довідково: Глемпінг – це гламурний кемпінг, походить від сполучення слів «гламурний» та «кемпінг» Шатро, намет – зовні та комфортне житло з усіма зручностями – всередині! За останні двадцять років він набув особливої популярності у США і Європі серед туристів, яким подобається відпочинок із комфортом рівня готелю, еко-подорожі або мандрівки у світ дикої природи. Глемпінг дарує враження не тільки від краєвидів, а й від самих засобів розміщення, які легко монтуються, мають бути екологічними та не шкодити довкіллю.

Тетяна Дупляк, доцент кафедри туризму та рекреації

27.09.2023
433884
569
остання редакція 10.10.2023