logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на медіафорумі «Редколегія. Саміт»

Загальна інформація

Представники  Державного торговельно-економічного університету разом з представниками української медіаспільноти взяли участь у наймаштабнішій події року «Редколегія. Саміт», організованої 16 вересня Медіацентром Україна та інноваційним парком UNIT. City, для обговорення  комунікацій під час війни та після перемоги. 

Серед спікерів заходу були:  представники Офісу Президента України Михайло Подоляк та Ірина Побєдоносцева; заступник Міністра оборони України Ганна Маляр; перший заступник голови Верховної Ради України Олександр Корнієнко; віцепрем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров; представник Міністерства культури Тарас Шевченко; тимчасовий повірений у справах Європейського Союзу в Україні Ярослав Тимофєюк

В обговоренні питань, порушених на панельних дискусіях і виступах спікерів, щодо інформаційної війни та пропаганди, нової регуляторної політики на ринку, урядової комунікації, новітніх медіа, роботи з іноземними медіа, диджиталізації, ролі штучного інтелекту, виступили представники від кафедри журналістики та реклами: Діана Файвішенко, д-р. екон. наук, професор, Катерина Федоришина, д-р філософії з політології, а також учасники інформаційного сектору Творчого рекламного об’єднання студентів.

Загалом у заході взяли участь понад 20 спікерів – представників медіа та влади, та більш як 300 учасників, представників медіаспільноти зі всієї країни – від загальнонаціональних медіа до локальних регіональних ЗМІ.

Професіонали медіаіндустрії об’єдналися разом, щоб обговорити проблеми та виклики ринку в умовах війни, спільно знайти шляхи їх вирішення, поділитися ідеями щодо нових форматів контенту, розвитку та розширення бізнесу, подивитися на професію з погляду етики. Фінансується цей проєкт Європейським Союзом. 

Переглянути запис дискусій можна за посиланням.

Нагадаємо, Медіацентр Україна та інноваційний парк UNIT.City вже провели два заходи «Редколегія». Вони відбулись у серпні 2022 р. та січні 2023 р. Українські журналісти та влада збиралися разом, аби обговорити, як можна наблизити перемогу нашої країни, зберегти журналістику під час війни і вивести медіаринок «у плюс».  «Редколегія» – це найбільший медійний форум України, який об’єднує представників телебачення, преси, радіо і цифрових медіа.

Особлива подяка організаторам, команді Медіацентр Україна, партнеру університету UNIT. City та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів: Богдану Кулинку, Олешко Вікторії, Дар’ї Грига, які стали частиною цієї багатоінформаційної події й отримали новий досвід та знання.

Чекаємо на нові події, нові перемоги!

Єднаємося задля перемоги!

    

Божкова Анастасія, здобувачка освітньої програми
«Реклама і зв’язки з громадськістю»

Діана Файвішенко, завідувач кафедри журналістики та реклами

16.09.2023
433884
513
остання редакція 27.09.2023