logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

MRKTNG MRTH-2023

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету та інформаційного сектору Творчого рекламного об’єднання студентів кафедри журналістики та реклами доєдналися до офлайн-маркетинг марафону «MRKTNG MRTH-2023», який відбувся 25 травня.

Подія була організована партнером освітніх програм «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Маркетинг» ТОВ «Комунікаційний ХАБ «Ekonomika +» в Unit.city – першому в Україні та найбільшому у Східній Європі інноваційному парку.

Маркетинговий марафон об’єднав 400 учасників, спеціалістів у сфері реклами та маркетингу, 15 спікерів на 3 панельних дискусіях, протягом 7+ годин трансляції, щоб створити стратегію непереможних.

MRKTNG MRTN робить усе для того, щоб зберегти економічну цілісність країни, залучити фахівців, креативну спільноту, навчити обирати дієві рекламні та маркетингові інструменти.

Основні теми MRKTNG MRTN-2023:

  1. Перерозподіл ресурсів у сучасних умовах: фокусування  бізнесу для  досягнення кращого результату.
  2. Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу української  та міжнародної спільноти.
  3. Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту.
  4. Як зберегти ефективність кампаній за скороченого фінансового ресурсу.
  5. Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку.
  6. Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу.
  7. Ситуативний маркетинг – нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси.

Спікери марафону:

  • Сергій Верховцев, керівник проєктів з інноваційних рішень для бізнесу BigData;
  • Юрій Горбачевський, креатур Cosmolot;
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директор ПУМБ;
  • Олександр Тарасов, бренд-директор Favbet;
  • Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій, спікер на курсі «Технічний аналіз PRO» Біржового Університету;
  • Сергій Грабчак, директор з маркетингу Ощадбанку;
  • Алекс Твіста, засновник та креативний директор Twid;
  • Катерина Співакова, керівник департаменту комунікацій, PR та GRKERNEL;
  • Олена Плахова, директор із управління репутацією групи компаній Нової пошти;
  • Євгенія Піддубна, директор з корпоративних комунікацій «Фармак»;
  • Роман Губанов, співзасновник Taktika;
  • Денис Суділковський, директор з маркетингу Лун;                    
  • Анатолій Давидов, креативний директор LeoBurnett;
  • Катерина Ковалюк, директор з управління репутацією та КСВKormotech;
  • Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA;
  • Борис Цомоя, маркетинг-директор Meestпошти;
  • Володимир Соболев, СМО Ковальська;
  • Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку Megapolis;
  • Володимир Олещенко, співзасновник та старший копірайтер Айділерс;
  • Коста Шнайдер, головний креативний директор Publicisgroupe;
  • Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech;
  • Артем Гусєв, незалежний арт-директор;
  • Олена Осипчук, PR-директор Socal;
  • Катерина Машевська, керівник проекту Marketing Media Review.

Ведучі:

  • Катерина Волошина, ведуча MRKTNG-марафону, головний редактор Marketing Media Review;
  • Ігор Сємьонич, ведучий MRKTNG-марафону, телеведучий.

Івент-подія дала змогу відновити рекламні та маркетингові активності з урахуванням нових реалій, підвищити продуктивність, зосередити увагу на соціальних проєктах, що допоможуть підвищити лояльність аудиторії, обмінятися досвідом з креативною спільнотою.

Особлива подяка організаторам події: бізнес-медіа бюро Економіка + за доступ до перегляду за посиланням; представникам кафедри маркетингу: Вікторії Кармазіновій, Олександру Каркушці, Олені Зайцевій; за інформаційну та технічну підтримку керівнику та учасникам Творчого рекламного об’єднання студентів та представлення університету як інформаційного партнера: Діані Файвішенко, Богдану Кулинку, Роману Екзархо, Єві Файвішенко, Яні Роженок, Анастасії Пашковій, Віталію Арману, Андрію Шестаку, Ірині Крупко.

Чекаємо на нові події, нові знання!

Приєднуйся і дій!

Разом до перемоги!

         


Діана Файвішенко, завідувач кафедри журналістики та реклами

25.05.2023
43630
871
остання редакція 31.05.2023
433884