logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Бінарна лекція «Digital-стратегії та створення ком’юніті»

Загальна інформація

Бінарну лекцію від Яни Краміної, головної редакторки та піар-менеджерки агентства інтернет-маркетингу Conversor, було організовано для здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» освітніх програм «Реклама і зв’язки з громадськістю» та «Реклама».

11 березня у рамках дисципліни «Маркетингові комунікаціїї» проведено бінарну лекцію піар-менеджерки та кандидата філологічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами Євгена Шкурова, який виступив організатором та модератором зустрічі.

Під час лекції здобувачі дізналися як PR формує й управляє громадською думкою, які напрями розвитку трендів та антитрендів у сфері зв’язків з громадськістю існують на сьогодні, виокремили місце соціальної відповідальності у просуванні бренду, обговорили інструменти digital- стратегії, засади формування ком’юніті та його вплив на продажі.

До активного обговорення приєдналися як студенти факультету торгівлі та маркетингу, так і представники кафедри журналістики та реклами: завідувач кафедри Діана Файвішенко, доценти Галина Алданькова, Оксана Мельніченко та Дмитро Яцюк.

Кафедра журналістики та реклами ДТЕУ вдячна Яні Краміній та модератору зустрічі за цікаву лекцію, надання практичних порад та участь в освітньому процесі університету.

Чекаємо пані Яну як спікера на V Міжнародній науково-практичній конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії».

Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!
Приєднуйся і дій!

        


Файвішенко Діана Сергіївна,
завідувач кафедри журналістики та реклами,

Шкуров Євген Владленович,
доцент кафедри журналістики та реклами

11.03.2023
43630
1269
остання редакція 14.03.2023
43630