logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Дайджест VІ Міжнародної студентської науково-практичної онлайн-конференції «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 09 березня 2023 року відбулася VІ Міжнародна студентська науково-практична онлайн-конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи».

З вітальним словом до учасників наукового форуму звернулася Перший проректор з науково-педагогічної роботи д-р техн. наук, професор Притульська Наталія Володимирівна, яка наголосила на актуальності проведення конференції в умовах воєнного стану та викликів сьогодення.

Головуючий конференції, декан факультету торгівлі та маркетингу д-р техн. наук, професор Осика Віктор Анатолійович, привітав учасників та гостей наукового зібрання та підкреслив особливу важливість проведення студентських наукових заходів міжнародного рівня.

Для презентації студентських наукових досягнень було організовано роботу 17 робочих секцій з можливістю презентувати свої наукові роботи в онлайн-режимі, а саме:

  1. Консумерські аспекти розвитку споживчого ринку України в умовах воєнного стану
  2. Кваліметрія і прогнозування якості споживчих товарів
  3. Споживні властивості харчових продуктів: фактори формування і збереженості
  4. Фармацевтичний ринок України: стан і перспективи розвитку в умовах воєнного стану
  5. Товарні категорії в умовах непередбачуваних факторів впливу
  6. Методи виявлення фальсифікації та критерії ідентифікації товарів
  7. Environmental challenges in the conditions of war 
  8. Ринок товарів під час воєнного стану 
  9. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
  10. Митний контроль та митне оформлення товарів в умовах війни
  11. Експертиза в міжнародній торгівлі
  12. Customs procedures: Ukrainian and international aspects
  13. Торговельний бізнес в умовах воєнного стану
  14. Реалії розвитку логістики та електронної комерції
  15. Інноваційні та цифрові технології маркетингу
  16. Стратегічні маркетингові інструменти підприємств в умовах воєнного стану та повоєнного періоду
  17. Журналістика та реклама: реалії сьогодення

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:

Анастасія Нагорна,  студентка ФТМ, 3 курс, ОС «бакалавр», 26 група (науковий керівник  д-р. філос., доцент Жалдак М.П.); Богдана Кришталь, студентка ФТМ, 4 курс, ОС «бакалавр», 6 група (науковий керівник д-р екон. наук, професор Файвішенко Д.С.); Єлизавета Калюжна, студентка ФТМ, 1 курс, ОС «магістр», 15м група (науковий керівник канд. екон. наук, доцент Кавун-Мошковська О.О.); Єва Файвішенко, студентка ФТМ, 3 курс, ОС «бакалавр», 16 група (науковий керівник д-р екон. наук, професор Бондаренко О.С.); Анастасія Калюжна, студентка ФТМ, 4 курс, ОС «магістр», 19 група (наукові керівники – PhD, Docent of the Department of Fibre and Polymer Technology, KTH Royal Institute of Technology Olena Sevastyanova, ст. викл., Чикун Н.Ю); Карам Кістрін, студент Молдавської економічної академії (науковий керівник канд. техн. наук, доцент Чернавка М.).

У роботі конференції взяли участь студенти: Державного торговельно-економічного університету, Мюнхенського технічного університету (м. Мюнхен, Німеччина), Українського вільного університету (м. Мюнхен, Німеччина), Економічної академії (Молдова), Міжнародного університету логістики та транспорту (м. Вроцлав, Республіка Польща), Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного авіаційного університету, Київського університету імені Бориса Грінченка, Відокремленого структурного підрозділу «Оптико-механічного фахового коледжу» Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Програма конференції

У заключному виступі декан факультету торгівлі та маркетингу д-р техн. наук, професор Віктор Анатолійович Осика побажав усім учасникам конференції наснаги та наполегливості у майбутніх наукових пошуках.

За результатами роботи VІ Міжнародної студентської науково-практичної онлайн-конференції «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи» визначено переможців, яких відзначено дипломами.


Автор публікації: 
декан ФТМ 
Віктор ОСИКА

09.03.2023
43630
1494
остання редакція 13.03.2023
43630