logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відбулася чергова зустріч у рамках Практик Маркетинг Клубу

Загальна інформація

   30 березня, за чудової погоди та весняного настрою, в сонячній аудиторії КНТЕУ пройшло чергове засідання Практик Маркетинг Клубу, традиційними організаторами якого є кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ та редакція журналу "Маркетинг і реклама". Прочитати майстер-клас та поділитись досвідом із молодими спеціалістами була запрошена Валентина Єсіпова - генеральний і креативний директор РА "Тортілла". Більшість аудиторії складали члени університетського осередку Спілки молодих рекламістів України та гуртка рекламної товрчості "ТЕСТО".
    Для присутніх на майстер-класі це була бажана та довгоочікувана зустріч, адже за свою кар'єру В. Єсипова брала участь у створенні числених брендів, які відомі більшості українців. Серед них - "Фонд Віктора Пінчука", ФК "Динамо" (Київ), "Віаль", "Комод", Alko Сlean, Party Shop, Verna, , "Овочиста", Wow Shop, "Маркетинг і реклама" та багато інших. Недарма слоганом очолюваного Валентиною креативного агентства "Тортілла" є "Довге життя брендів".
    Знайти форму, колір, визначити розмір, створити образ, додати унікальності, мистецького наповнення, виразити сутність - неповний перелік завдань, які повинен виконати дизайнер під час створення нового логотипу. Та як пояснити сам процес створення? "Ти поглинув багато інформації, спробував безліч варіантів, але постійно щось не підходить, наступає ніби період невагомості і в цей момент народжується ідея". Кожному митцю важко пояснити іншим процес створення шедевру.
    У чому ж успіх? Головним чином у наполегливій праці. Але в творчому процесі створення нового бренду головну роль відіграють професійний неймінг та усвідомлення того, що логотип продає стан щастя. Для того, щоб зуміти подарувати це щастя споживачу потрібно дізнатись, що ж таке щастя для нього, а потім спроектувати це на ідею майбутнього продукту.
    Приємним сюрпризом стали подарунки для учасників майстер-класу - календарі проекту "Слово и дело", які стануть улюбленою прикрасою інтер'єру для кожного дизайнера і встигли викликати море емоцій захоплення у присутніх.
    Хочеться ще раз подякувати Валентині Єсіповій за цікаву та корисну доповідь і за підтримку молодих рекламістів. Слів вдячності заслуговує й організатор усіх засідань Практик Маркетинг Клубу - зав. кафедри маркетингу та реклами професор Є.В. Ромат. Залишається зазначити, що розглянута зустріч була присвячена 45-річчю ФЕМП.

 

 

Катерина Пікуль, Анжела Горбатих, студентки ФЕМП

04.04.2011
annzo
2128
остання редакція 04.04.2011