logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Територія мінімальних цін | Case studies | Розробка принтів для колекції власного бренду Demos | Оголошення переможців

Загальна інформація

У рамках Global Trade Day від мережі шопінг центрів «Територія Мінімальних Цін» відбулось нагородження переможців за результатами конкурсу у форматі Case studies для журналістів, рекламістів та маркетологів щодо розробки принтів для колекції власного бренду DEMOS.

25.11.22 року у SMART-бібліотеці Державного торговельно-економічного університету офлайн запрошені гості мали змогу презентувати роботи, жваво обговорити з представниками бізнесу ідеї та почути ім’я переможців.

Слід зазначити: протягом жовтня 2022 року мережа шопінг центрів «Територія Мінімальних Цін» за сприяння кафедри журналістики та реклами у рамках проведення дисципліни «Реклама» для здобувачів освітнього ступеня «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Маркетинг», «Рекламний бізнес» провела конкурс на розробку принтів для колекції одягу ВТМ мережі - DEMOS.

  Завданням було розробити варіанти патріотичних трендових принтів для бренду DEMOS:

  • Чоловічих світшотів
  • Жіночих світшотів
  • Підліткових світшотів

Всі принти повинні були бути в стилі лінійки бренду Demos і такими, щоб їх можна було розмістити на сувенірну продукцію. DEMOS - це бренд для людей, які прагнуть свободи самовираження. В кожній моделі описано окрему історію зі становлення нашої нації. Мета бренду - робити якісний, доступний та яскравий одяг для людей, які люблять Україну!

За результатами зустрічі директорка з маркетингу Території Мінімальних Цін Наталія Хомік зазначила: «У конкурсі могли взяти участь всі бажаючі студенти ДТЕУ. Першопочатково конкурс був про дизайн і ми сподівалися отримати декілька робіт від дизайнерів, але все склалося зовсім інакше – набагато краще і цікавіше. Але ідея такого конкурсу настільки сподобалася студентам, що ми отримали аж 33 концепції одягу від студентських команд, які виступали як повноцінні рекламні креативні агенції з повноцінними креативними командами – починаючи від копірайтера і закінчуючи директором агенції. Кожна концепція містила по 5-10 розробок і пояснення концепцій – в чому саме ідея. Ми навіть сподіватися не могли, що робіт буде аж так багато і на такому високому рівні».

Переможцями конкурсу стали 3 команди:

  • 1 місце – студентська рекламна агенція 13's century

Склад команди: Рогожинський Михайло, Зібарєва Олександра, Багратіоні Кристина, Файвішенко Єва, Мовчан Руслана, Калитенко Анна, Кисіль Єлизавета, Кохан Віталій, Білоцерківець Ірина, здобувачі вищої освіти освітньої програми «Маркетинг», 3 курс, 16 група.

  • 2 місце – студентська рекламна агенція SVOЇМ

Склад команди: Синякова Євгенія, Лазар Світлана, Резник Олександра, Лагутіна Анна, Безгодькова Софія, здобувачі вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», 3 курс, 7група.

  • 3 місце – студентська рекламна агенція Сrater Сreative Аgency

Склад команди: Чепурнова Діана, Червоножка Олег, Пушкаренко Валерія, Валовенко Єлизавета, Пащенко Ольга, Тассо Артем, 3 курс, 12 група.

Приз глядацьких симпатій: Анна Капилова, Ярослава Пасічна, Дар’я Прусс, Софія Огієнко, Діана Коваленко, Лада Єрофєєва, Юлія Капустіна, здобувачі вищої освіти 3 курсу 11-10 група.

Команди отримали подарунки від Території Мінімальних Цін та рекомендаційні листи для майбутнього працевлаштування.

Розробки цих команд будуть використані для створення весінньо-літньої колекції DEMOS.

Завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко відмітила плідну співпрацю з партнерами університету, з представниками бізнесу, акцентувала увагу на тому, що інтереси роботодавців враховані в аспекті досягнення мети навчання – підготовки кваліфікованих фахівців Державного торговельно-економічного університету: «Здобувачі вищої освіти у конкурсі мали змогу проявити креатив, адаптувати свої знання в реальному світі, підкреслити свою майстерність, відпрацювати навички від розроблення ідей до повного втілення їх у життя. Пишаємось нашою молоддю, нашим поколінням, патріотизмом та перемогою».

Особлива подяка Наталії Хомік за бізнес-зустріч, професійну консультацію для здобувачів, організацію конкурсу у форматі Case stadies, за технічне обладнання та відеозйомку Владу Струку, Ярославу Шестаку, Єгору Щепанському, Творчому рекламному об’єднанню студентів Кулинко Богдану, Ілоні Антонюк, Ірині Крупко, Ользі Миколаєнко, Тамарі Самалій, Анні Діхтяренко та представникам кафедри за популяризацію події та університету у соціальних мережах Юсуповій Ользі, Катерині Федоришиній та Євгену Шкурову.


Більш детально за посиланнями:


Довідка.

Територія мінімальних цін – це мережа шопінг центрів стильного шопінгу для всієї родини, яка на ринку вже 12 років. Це 13 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї сім’ї. Всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 11 магазинів Територія мінімальних цін знаходяться в Києві та по одному у Чернігові та Івано-Франківську. Основна мета – надати можливість всім людям, незалежно від рівня доходів, виглядати гарно та стильно, тому ми цінуємо кожного покупця і вкладаємо багато сил та любові у розвиток магазинів.


         

25.11.2022
43630
2860
остання редакція 02.12.2022
43630