Хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» до Дня маркетолога
Загальна інформація
В рамках діяльності Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» 27 жовтня 2022 року відбувся хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» від Тетяни Юрко, діджитал маркетологині в німецькому міжнародному інституті сертифікації ІТ спеціалістів “iSQI Group”.
Лекторка розповіла про дотримання балансу застосування діджитал разом із традиційними маркетинговими методами, детально познайомила з моделлю 5D цифрового маркетингу. Тетяна поділилася досвідом, які задачі та способи їх реалізації виконує діджитал маркетолог згідно моделі STARS.
Також гостя продемонструвала розроблений нею з колегами алгоритм DPASD, який допомогає цифровим маркетологам провести аудит відповідно до бізнес-процесів та цілей цифрового маркетингу компанії або продукту.
Щиро вдячні всім учасникам процесу за цікавий та насичений хакатон! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
До нових бізнес-зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»!
Далі буде…