logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Бакалаврат

журналістики та реклами

Освітня програма

РЕКЛАМА І ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Освітньо-професійна програма 2023

МЕТА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Забезпечити набуття здобувачами вищої освіти теоретичних знань, практичних умінь та навичок, достатніх для успішного впровадження:  дослідницьких засад ринкової позиції підприємства, вивчення його стратегій у сфері реклами і зв’язків з громадськістю в умовах конкуренції та невизначеності;  пропозицій щодо просування товарів та послуг за допомогою реклами і зв’язків з громадськістю; комунікаційних звернень, візуального та аудіовізуального контенту, рекламного та PR-продукту;  релевантної етапності рекламної кампанії підприємства та кампанії зі зв’язків з громадськістю.

МОЖЛИВІ ПОСАДИ

  • рекламіст
  • журналіст
  • фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою
  • фахівець із просування у соціальних мережах (SMM-спеціаліст)
  • акаунт-менеджер, event-менеджер, медіа-планер (фахівець з розміщення реклами в медіа)
  • менеджер з реклами
  • PR-менеджер
  • дизайнер
  • копірайтер
  • блогер
  • контент-менеджер
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ 

  • Масові комунікації
  • Журналістика
  • Основи редагування
  • Медіаекономіка
  • Маркетингові комунікації
  • Реклама
  • Комп'ютерна графіка в рекламі
  • Теорія зв'язків з громадськістю
  • Дизайн у рекламі
  • Організація роботи рекламного та PR-агентства
  • Рекламний креатив
  • Рекламні технології
  • Копірайтинг
  • Медіапланування
  • Ділові переговори
  • Журналістика цифрових медіа
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ

  • Участь в освітньому процесі провідних практиків
  • Постійне оновлення (осучаснення) змісту освіти
  • Надсучасна навчально-матеріальна база європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи, SMARТ-бібліотека, численні коворкінги)
  • Оволодіння інформаційними технологіями у професійній діяльності
  • Участь у міжнародних  та всеукраїнських студентських та професійних журналістських, рекламних, PR-конкурсах (створення портфоліо робіт)
  • Blog/Vlog-продакш
  • Можливість отримання паралельно освіти за кордоном
  • Поглиблене вивчення іноземних мов
  • Насичене спортивне, громадське та культурне життя

ПАРТНЕРИ, ЗАЛУЧЕНІ ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ І ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Підприємства медійної сфери, видавництва, телевізійні канали, інформаційні ресурси, великі виробничі підприємства: Медіабюро «Економіка+», «Територія мінімальних цін», Lifecell, Фокстрот, Оскар-кіно, Content.ua, KA Group, VZutik, Goodstory studio, Research.ua, Всеукраїнська Рекламна Коаліція, Асоціація виробників та імпортерів рекламних сувенірів України, ТОВ «Спорт Медіа Плюс», ТОВ «К-Медіа плюс».

10.06.2022
42499
5952
остання редакція 13.02.2023
42499