Міжнародний вебінар від Eric-Jan Kaak | «Головний вплив інновацій - це постійне зменшення ризиків»
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті за ініціативи Олени Обухівської, комунікаційної директорки Aricano Group та інформаційної підтримки кафедри журналістики та реклами відбувся вебінар міжнародного формату «Інновації в роздрібній торгівлі – готуйтеся до Метавсесвіту. Як SPAR Austria Group створює майбутнє роздрібної торгівлі в Центральній Європі».
20 травня 2022 року у прямому ефірі на онлайн платформі Zoom Eric-Jan Kaak, інноваційний лідер інформаційно-комунікаційної служби компанії Spar-ICS, зустрівся із студентами та викладачами.
Під час зустрічі активно обговорювались нові тенденції в роздрібній торгівлі; як збагатити ІТ-портфель бізнесу; відносини з клієнтами в цифровому форматі; ІТ-геній і вимоги, інноваційні рішення.
Зроблено акцент на те, що інновації – це ключове слово як у зрілих бізнесах, так і в стартапах. Але як новаторській ідеї стати значущим продуктом із доданою цінністю та вартістю – саме про процеси аналізу, моделювання, роботу в командах, тестування та інвестування розповів лектор студентам. Він також поділився готовими робочими фреймами та матрицями, які застосовують в менеджменті інновацій.
Eric-Jan Kaak запропонував подивитись на нову ідею із різних точок та кутів зору. Ідея як потенційний бізнес-продукт, поетапний бізнес-процес, як value-added можливість, як експеримент у корпоративній практиці (тобто learning). Тобто розвиток та реалізації ідеї призведе до ризиків чи до збагачення портфоліо проєктів – ось у чому питання.
Інновації за походженням та суттю можна розділити на рутинні, системні (архітектурні), проривні та радикальні. Кожна має своє значення та життєвість. «Головний вплив інновацій – це постійне зменшення ризиків. Ми працюємо із різними метриками, розвиваємо бізнес-моделі та оцінюємо потенційні ризики. Ідей багато, всі вони можуть мати блискучий резонанс, але як вони приживуться та чи стануть ціннісніми – то важливо відпрацювати механізми. Відпрацювати швидко, якісно, результативно», - прокоментував Eric-Jan Kaak під час свого вебінара в ДТЕУ.
«Мені було надзвичайно приємно модерувати дану лекцію. Хотілося, щоб студенти якнайбільше почерпнули для себе ідеї, взяли до уваги всю бізнес-термінологію, зрозуміли, як думає та працює європейський бізнес, яка логіка мислення. Eric-Jan Kaak – унікальний спікер, який відкрито та ґрунтовно розказав про підходи та стандарти компанії Spar ICS в Австрії та інших країнах Центральної Європи. Безмежно рада, що університет відкритий до таких мотиваційних інтелектуально-бізнесових вебінарів. Переконана, що це лише початок, що для студентів двері міжнародних компаній відчиняються все сильніше та сильніше», - додала Олена Обухівська, директорка з комунікацій міжнародної девелоперської компанії Arricano Group.
«Ми працюємо заради інтересів студентів. У нас багато оригінальних освітніх проєктів та студій, які націлені на розвиток, збагачення та розширення практичних знань для наших студентів. Оскільки ядро Державного торговельно-економічного університету – це власне торгівля, бізнес, комерційні аспекти, то лекція про інновацій в європейському ритейлі, формування Метавсесвіту та останні тенденції – це саме те, щоб продемонструвати та мотивувати студентів. Дякуємо спікеру за ґрунтовний мотиваційний виступ», - резюмувала Наталія Притульська, перший проректор з науко-педагогічної роботи Державного торговельно-економічного університету.
Особлива подяка організаторам зустрічі, спікеру та кращим представникам студентства РСС ФТМ та ТРОС Діана Гохберг, Андрію Федотову, Богдану Кулінко, Катерині Гнатенко, Ангеліні Домме, Єві Файвішенко, Катерині Зуб, Анастасії Корабліной, Тамарі Смалій, Євгеніі Судоргіной.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю, нові зустрічі та нові вебінари міжнародного формату!
Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!
Приєднуйся та дій!