Online-лекція Олени Дерев’янко
Загальна інформація
Журналісти, рекламісти та маркетологи Державного торговельно-економічного університету за ініціативи кафедри журналістики та реклами та інформаційної підтримки ТРОС ДТЕУ приєднались до освітнього онлайн проєкту від ММR.
13 травня 2022 року відбулася лекція у рамках освітнього онлайн проєкту MMR EDU та організації й запрошення партнерів ДТЕУ economika+.
Спікером зустрічі стала д-р екон. наук, проф., партнер Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги Олена Дерев’янко, яка підняла актуальні питання «Як трансформувати систему управління репутацією бізнесу в нових реалія?».
У рамках лекції жваво обговорювались основні питання:
- як зміняться бізнес-моделі компаній і як це вплине на систему репутаційного менеджменту;
- які підсистеми управління репутацією критично важливі сьогодні і що з ними робити;
- яким чином зберегти працездатність та ефективність PR-команди.
Проєкт став особливо цікавим для майбутніх власників бізнесу та управлінців, рекламістів та маркетологів, PR та digital фахівців креативної індустрії.
Особлива подяка спікеру за корисні кейси та можливість долучитись до лекцій у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube (посилання); організаторам події команді ММR та economika+ за підтримку креативної індустрії, створення майданчику для обміну досвідом та розвитку, що є особилим актуальним та корисним саме для здобувачів вищої освіти; за інформаційну підтримку Діані Файвішенко, Ользі Юсуповій, Катерині Федоришиній та учасникам ТРОС Богдану Кулінко та Катерині Гнатенко.
Чекаємо на нові лекції та практичні кейси!
Згуртований ДТЕУ- разом ми сила!
Приєднуйся і дій!