logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Бізнес та освіта: спільні інтереси та стратегічні завдання

Загальна інформація

Навіть в такий напружений час організація зустрічей з представниками вітчизняного бізнесу залишаються для нашого Університету актуальним завданням. Тим більше, коли мова іде про особливості управління компанією під час війни.

Зокрема, 29.04.2022р. студенти-менеджери  мали можливість з перших вуст почути про це від директора з корпоративних продажів компанії Олега Луцюка.

Пан Олег на початку зустрічі докладно і відверто розповів про власну професійну кар’єру, про особливості і досягнення компанії в довоєнний час, про проблеми, з якими зіткнулася VIDI під час війни і поділився зі студентами планами і перспективами післявоєнного відновлення і розвитку компанії і України.

Відвертістю на відвертість відповідали і студенти. Це стосувалося і проблемних питань і власних коментарів до почутого. Було зрозуміло, що студенти «скучили» за живим спілкуванням з практиками, що їх цікавлять не тільки власні перспективи професійного розвитку, але й перспективи відновлення і розвитку економіки нашої країни в цілому.

Актуальність і користь таких зустрічей важко перебільшити. Дякуємо, пане Олеже, за таку цінну у нинішній час можливість поспілкуватись нашим студентам з людиною, яка уособлює прогресивний вітчизняний бізнес.

29.04.2022
43630
1937
остання редакція 02.05.2022