logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Бізнес-конференція «Customer experience management»

Загальна інформація

Журналісти, рекламісти та маркетологи Київського національного торговельно-економічного університету за інформаційної та технічної підтримки кафедри журналістики та реклами взяли участь в організації бізнес-конференції «CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT» у статусі Organize team в рамках партнерських взаємовідносин з компанією KA Group.

17 вересня 2021 року в офлайн - та онлайн-форматі відбувся бізнес-захід «CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT: код клієнтоцентричності» – професійна крос-платформа, на якій власники та керівники компаній з різних бізнес-галузей, представники маркетинг-департаментів та управління клієнтським досвідом, HR-експерти компаній, представники IT- та діджитал-департаментів, відділів внутрішньої та зовнішньої комунікації, представники відомих брендів і світові СХ-експерти у кейсах та дискусіях, поєднуючи експертизу та helicopter view, презентували нові стратегії, методи й інструменти вдосконалення клієнтського досвіду, що безпосередньо впливає на репутацію компанії та життєстійкість її бізнес-моделі.

Здобувачі вищої освіти дізнались про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів. Визначили специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб розширяти інноваційні підходи, застосовуючи людино- та клієнтоцентричний вектор. Усвідомили трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом.

В рамках конференції спікерами та партнерами виступили:

  • Гаррет Джонстон - клієнтський стратег, візіонер та міжнародний експер у галузі В2В и В2С стратегічного маркетингу, CEO та засновник Epiphany;
  • Антон Авринський - CEO & co-founder, Liki24.com;
  • Олена Плахова - директорка з маркетингу і управління репутацією групи компаній "Новая почта" (досвід роботи у групі компаній «Континіум», Corum Group і Starlight Media);
  • Альона Тараненко - бренд-стратег, партнер агентства «Тінь», яке створює бренд-стратегії для запуску компаній малого й середнього бізнесу. У портфоліо проєкти для міжнародних компаній (OLX, Martini, Vichy, Durex, Watsons, Helen Marlen Group, Huggies, Shell, WOG и Gap);
  • Олександр Жиляєв - директор з маркетингу мережі кінотетарів Multiplex. Керував бренд-маркетингом групи EVO (основний акціонер - Rozetka), де відповідав за формування бренд-стратегії проектів компанії, стратегії медійного просування брендів і відвертої реклами та ін;
  • Катерина Ільченка - засновниця першого нейромаркетингового агентства в Україні Neuro-knowledge, 18 років праці у рекламному бізнесі;
  • Вадим Марценко - підприємець, сертифікований бізнес-коуч за методом Морено (входить в 10-ку норвезьких коучів в Україні), психодрама-практик і психотерапевт. Акредитований консультант ЄБРР. Засновник і провідний тренер консалтингової компанії Martsenko Sales;
  • Юлія Пузирьова - Chief Marketing Officer Raiffeisen Bank, вже понад 14 років працює маркетинг-директором у ритейлі, має компетенції з управління програмою лояльності (CRM) та клієнтським досвідом (CXM), а також з управління календарем промоцій та створення форматів магазинів, має досвід з мультиканальних маркетингових комунікацій;
  • Віталій Бодров - В2С- та В2В-клієнтами у Rocket;
  • Ганна Швед - директор з маркетингу та роботи з клієнтами ГК «Нафтогаз України», 10+ років управління маркетингом та CRM у компаніях VARUS, Chicco-Україна, Intertop;
  • Вікторія Осипова - клієнтський сервіс та СЕМ у компаніях «Новая почта», Metinvest Digital, Orderry (SaaS);
  • Ігор Гут - бізнесмен та системний дослідник конкуренції, співзасновник шведського проекту DYB (Develop Your Business) в Україні;
  • Ігор Сироватко - департамент клієнтського сервісу в OLX Європа та Центральна Азія;
  • Марина Волошина - Head of CRM в METRO Cash & Carry, 15 років досвіду управління клієнтським сервісом;
  • Анна Гошко - Head of client experience & marketing research у компанії Comfy;
  • Сергій Сухорук - керівник департаменту фіксованого зв'язку у компанії «Київстар»;
  • Олена Коронотова - управляючий партнер компанії IDNT. IDNT співпрацює з провідними компаніями з дизайну та управління споживчим досвідом (IDEO);
  • Олена Полікарчик - засновниця та СЕО WHITE Dental Group, компанії - лідера стоматологічного ринку.

Бізнес-конференція надала можливість майбутнім фахівцям КНТЕУ зустрітися з прогресивними особистостями та бізнесменами, які мислять на глобальному рівні та бачать розвиток суспільства і бізнесу з неочевидних боків, відчути партнерську підтримку провідних компаній, посилити усвідомленість, прискорити процес змін управління з точки зору стратегії, маркетингу, рекламних процесів. Здобувачі вищої освіти отримали практичні консультації експертів в експозоні конференції, закріпили практичні навички монтажу, відеозйомки, підготовки релізу, висвітлення подій у соціальних мережах та популяризації університету.

Особлива подяка організаторам та партнерам бізнес-заходу, завідувачу кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко та найкращим представникам студентства ТРОС КНТЕУ, РСС ФТМ: Андрію Федотову, Катерині Гнатенко, Олександрі Таргоній, Єлизаветі Глушко, Анастасії Чернєвій, Роману Экзархо, Богдану Кулинко, Софії Вяткіній.

Посилання на сайт з докладним описом програми бізнес-конференції: https://kagroup.ua/cem/

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!

17.09.2021
43630
1656
остання редакція 20.09.2021
43630