Перелік тем ВКР студентів ОС "бакалавр"
журналістики та реклами
Орієнтовний
перелік тем випускних
кваліфікаційних робіт за спеціальністю
061 «Журналістика»
спеціалізацією «Реклама і зв’язки з
громадськістю»
- Зв’язки з громадськістю у системі формування корпоративного бренду
- Зв’язки з громадськістю у формуванні корпоративної культури підприємства
- Зв’язки з громадськістю як засіб формування бренду
- Інтернет-реклама клієнтів комунікаційного агентства
- Організація участі підприємства рекламної галузі в тендерах
- Організація рекламних тендерів підприємством
- Формування рекламного бюджету підприємства
- Інноваційні технології в рекламній діяльності підприємства
- Управління рекламною діяльністю підприємства
- Управління рекламною діяльністю підприємства на зовнішньому ринку
- Організація роботи служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві.
- Управління інформаційною політикою на підприємстві;
- Організація та забезпечення функції моніторингу у зв’язках з громадськістю на підприємстві.
- Управління корпоративним іміджем підприємства;
- Інформаційне забезпечення роботи служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві;
- Організація досліджень в роботі служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві;
- Забезпечення процесу формування пабліситі компанії;
- Стратегічне планування у роботі з цільовими громадськостями на підприємстві;
- Організація роботи з внутрішніми громадськостями на підприємстві;
- Використання засобів ПР у позиціонуванні товарів та послуг компанії.
- Використання соціальних мереж для побудови корпоративного іміджу підприємства;
- Управління корпоративним іміджем підприємства рекламної галузі.
- Забезпечення системи комунікацій у підприємстві громадського харчування.
- Інтернет-рекламування клієнтів комунікаційного агентства
- Комунікаційна діяльність клієнта рекламної агенції
- Комунікаційна діяльність підприємства
- Комунікаційна діяльність підприємства в соціальних інтернет-мережах
- Комунікаційна підтримка бренду
- Комунікаційна політика підприємства ресторанного господарства
- Комунікації підприємства в соціальних мережах
- Організація діяльності аккаунт-менеджера в рекламному агентстві
- Організація діяльності рекламного агентства в мережі Інтернет
- Організація зв’язків з громадськістю на підприємстві
- Організація комунікаційних кампаній для клієнтів рекламного агентства
- Організація комунікаційної діяльності підприємства
- Організація корпоративних засобів масової інформації на підприємстві
- Організація нерекламних комунікаційних заходів підприємства
- Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет
- Організація рекламної діяльності підприємства на ринку продовольчих товарів
- Організація роботи зі зв’язків з громадськістю на підприємстві
- Організація роботи комунікаційного агентства
- Організація роботи медіаагентства
- Оцінювання результативності рекламної діяльності підприємства
- Планування зв’язків з громадськістю в рамках формування бренду
- Планування зв’язків з громадськістю на підприємстві
- Планування рекламної та PR-діяльності підприємства
- Реклама в системі комунікацій підприємства
- Реклама як засіб формування бренду
- Рекламна діяльність виробничого підприємства в кризових умовах
- Рекламна діяльність модельного агентства в соціальних мережах
- Рекламна діяльність підприємства в соціальних мережах
- Рекламна кампанія клієнтів комунікаційного агентства
- Рекламна підтримка позиціонування підприємства
- Рекламна та PR-діяльність підприємства
- Рекламне забезпечення позиціонування підприємства
- Рекламне забезпечення формування бренду підприємства
- Рекламне медіапланування на підприємстві
- Рекламні засоби в системі комунікацій підприємства
- Рекламні заходи підприємства в мережі Інтернет
- Рекламування послуг рекламного агентства в мережі Інтернет
- Розробка PR-заходів підприємства сфери послуг
- Розробка комунікаційної кампанії клієнта комунікаційного агентства
- Розробка комунікаційної політики підприємства
- Розробка комунікаційної програми підприємства
- Розробка програми зі зв’язків з громадськістю вищого навчального закладу
- Розробка рекламних заходів підприємства у мережі Інтернет
- Розробка рекламної кампанії підприємства
- Розробка рекламної кампанії підприємства в соціальних мережах
- Розробка рекламної програми підприємства
- Розробка рекламної програми просування бренду
- Розробка фірмового стилю підприємства
- Система зовнішніх комунікацій підприємства
- Система комунікацій громадської професійної організації
- Система комунікацій підприємства роздрібної торгівлі
- Управління зв’язками з громадськістю на підприємстві
- Управління рекламною діяльністю клієнтів підприємства в мережі Інтернет
- Управління рекламною діяльністю підприємства
- Управління рекламною діяльністю підприємства в соціальних мережах
- Фірмовий стиль в системі комунікацій підприємства
- Формування іміджу PR-агенції в мережі Інтернет
- Формування іміджу видавничого підприємства
- Формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю
- Формування іміджу рекламного агентства
- Формування іміджу рекламного агентства в мережі Інтернет
19.09.2021
42499
1022
остання редакція 19.09.2021