logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студент КНТЕУ - творча особистість

Загальна інформація

  У сучасному житті важливу роль відіграють засоби масової інформації, а особливо друковані ЗМІ - газети та журнали. Авторами статей у деяких з них стають студенти КНТЕУ. Так, у журналі "Кореспондент" № 1 за 2011 р. було опубліковано статтю майбутнього менеджера зовнішньоекономічної діяльності, студентки 4-го курсу факультету економіки, менеджменту і права Катерини Пугачевської про враження від туристичної поїздки у Швейцарію та перебування в одному з унікальніших міст Європи - місті-музеї Цюріху. Її поради можуть бути корисними для тих, хто планує подорожувати світом. Вона вже не вперше надає свої коментарі стосовно різних тем, які обговорюються на сторінках цього журналу. 
   Таких студентів, які публікують свої статті у різних друкованих ЗМІ, в університеті чимало. Цьому сприяє творчий підхід до роботи всього колективу університету. Майбутні економісти, фінансисти, менеджери, банкіри мають можливість розкривати свої літературні та журналістські здібності на сторінках власної газети "Університет і час", яка виходить у КНТЕУ уже 10 років поспіль. Це є свідченням того, що у вузі створено всі умови для різностороннього розвитку особистості, а колектив університету пишається такими студентами. 

 

 


 Відділ навчально-виховної роботи 

26.01.2011
annzo
2195
остання редакція 26.01.2011
23