logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Засідання вченої ради КНТЕУ

Загальна інформація

  16 вересня 2010 року відбулося планове засідання вченої ради КНТЕУ. 
 Прийнято рішення про присвоєння вченого звання доцента Губицькому Л.В. - доценту кафедри філософських та соціальних наук та Докаш О.Ю. - доценту кафедри філософських та соціальних наук ЧТЕІ КНТЕУ. 
З питання "Про організацію навчального процесу у 2010/11 н.р." доповів перший проректор Корольчук О.П., який зазначив, що в університеті спостерігається стала тенденція зрушень у модернізації освіти, забезпеченні підготовки фахівців, адекватних вимогам зростаючого конкурентного середовища. Університет першим в Україні сертифікував систему управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001-2008. Широко використовуються засоби інформатизації, прогресивні методи навчання та оцінювання знань студентів. Поліпшено науково-методичне забезпечення магістерських та бакалаврських програм, якісно оновлено склад їх керівників. У 2009/10 н.р. під науковим керівництвом професорів, доцентів опубліковано студентами ОКР "магістр" 2036 статей, видано 37 збірників, що значно збагатило наукову складову підготовки фахівців. Якісна успішність склала: у магістрів 89%, бакалаврів - 71,8%. Дипломи з відзнакою одержали понад 20% випускників.
   З метою оптимізації трудомісткості навчання студентів запроваджено семестровий графік навчального процесу, уніфіковано перелік дисциплін у межах напрямів підготовки, оновлено Положення про систему контролю знань студентів, де відповідно до ЄКТС визначені підходи до проведення поточного та підсумкового контролю успішності, основні вимоги до організації й проведення додаткової сесії, процедури апеляції тощо. Викладачами розроблено і видано 170 програм і робочих програм дисциплін, 53 опорні конспекти лекцій, понад 100 назв іншої навчально-методичної літератури. Проведено велику підготовчу роботу щодо ліцензування підготовки ОКР "магістр" з ряду спеціальностей. 
   Поліпшено координацію з проведення навчальної та виробничої практики для набуття студентами реальних практичних навичок майбутньої професійної діяльності. Університет має понад 200 постійно діючих баз практики, укладено більш як 1000 індивідуальних договорів відповідно до угод про співробітництво, періодично направляє студентів на практику до провідних підприємств Греції, Туреччини, Франції, Чехії. 
   Порівняно з минулими роками більш широко застосовуються новітні технології навчання: інтерактивні форми проведення занять, міні-проекти, тренінги, кейс-методи, рольові ігри тощо. Викладачами досягнуто високий середній показник якості викладання дисциплін, що підтверджується результатами соціологічного опитування студентів, яке періодично проводить інститут молоді "Інтелект". Найвищий середній бал мають викладачі кафедр товарознавства та експертизи харчових продуктів, правознавства, комерційного права та інші. 
На підставі результатів аналізу здійснення навчального процесу доповідач вніс на розгляд вченої ради пропозиції щодо заходів, які необхідно здійснити у 2010/11 навчальному році для забезпечення виконання завдань з підвищення якості підготовки фахівців, вдосконалення навчального процесу.
   В обговоренні порядку денного взяли участь декан ФЕМП Гуляєва Н.М., декан ФРГТБ Пересічний М.І. та інші. Підбив підсумки обговорення ректор Мазаракі А.А., який запропонував проаналізувати тенденції і показники результатів навчального процесу по регіональних навчальних закладах, вжити відповідних заходів. Ректор поставив завдання приділити більше уваги кадровій складовій. Університет розпочав навчальний рік, де об'єктивно, а де суб'єктивно, маючи деякі вакантні посади, які потрібно замістити докторами і кандидатами наук, вдосконалити індивідуальні плани роботи викладачів. Необхідно постійно поліпшувати інформатизацію - головну запоруку майбутнього. Потрібно надати нового імпульсу роботі щодо вдосконалення керівництва бакалаврськими і магістерськими програмами, поліпшити моніторинг стану навчальної бази для завчасного здійснення необхідних ремонтних робіт та технічного оснащення аудиторій, лабораторій, кабінетів тощо, забезпечити дотримання дисципліни начального процесу, і зокрема відвідувань занять. 
Вчена рада ухвалила з порядку денного постанову із розгорнутими заходами.
   З інформацією про пріоритетні напрями діяльності Науково-дослідного фінансового інституту КНТЕУ виступив директор цієї установи Чугунов І.Я. Схвалено оголошені напрями, внесено слушні доповнення. 
   Вчена рада затвердила: програми начальних дисциплін, нову редакцію "Положення про систему контролю знань студентів КНТЕУ", Зведений план проведення у 2011 році міжнародних, всеукраїнських та вузівських науково-практичних конференцій, семінарів та круглих столів, План проведення лекцій, майстер-класів, семінарів за участю провідних науковців, визнаних фахівців-практиків. 
Розглянуті також питання призначення іменних стипендій, графіки проведення лабораторно-екзаменаційних сесій студентів заочної форми навчання та ряд інших питань, по яких прийняті необхідні рішення.

 

 

Ректорат

20.09.2010
annzo
1805
остання редакція 20.09.2010
23