logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІІІ Міжнародна студентська науково-практична конференція: «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу»

Загальна інформація

На базі факультету торгівлі та маркетингу 18 червня 2020 року була проведена ІІІ Міжнародна студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу».

Під час пленарного та на засіданнях 22 секцій заслухано 456 доповідей.

У роботі конференції брали участь:

  • 421 студент факультету торгівлі та маркетингу;
  • 2 студенти факультету економіки, менеджменту і психології;
  • 7 студентів факультету ресторанного-готельного та туристичного бізнесу;
  • 3 студенти факультету міжнародної торгівлі і права;
  • 16 студентів із Торговельно-економічного коледжу КНТЕУ;
  • 1 студентка з Мюнхенського інституту медичної психології, Німеччина;
  • 1 студент з університету прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт, Німеччина.

Доповіді пленарного засідання

1.

Чукін Ілля

ФТМ, 3 курс, ОС «бакалавр»,

7 група

Науковий керівник

Лісун Я. В., к.е.н., доц.

PR-стратегія КНТЕУ і тренди сучасної вищої освіти

2.

Коцюра І.

ФТМ, 3 курс, 13 група

Науковий керівник

Ромат Є.В., д.н. з держ. упр., проф.

Клієнтоорієнтованість як основа сучасного брендингу

3.

Черевко (Ярошик) Н.

ФТМ, 1 курс, ОС «магістр»,

11 м група

Науковий керівник

Ільченко Н. Б., д.е.н., доц.

Управління логістичним забезпеченням діяльності інтернет-магазинів ТОВ «Козерак»

4.

Литвиненко М.

ФТМ, 4 курс, 14 група

Науковий керівник

Вежлівцева С. П., к.т.н., доц.

Споживна цінність перепелиних яєць

5.

Єсаулова М.

ФТМ, 1 курс, ОС «магістр»,

8м група

Науковий керівник

Михайлова Г. М., к.т.н., доц.

Оцінка якості дитячих засобів для прання

Робота у секціях здійснювалась за такими напрямами:

  1. Кваліметрія споживчих товарів
  1. Порівняльні тестування товарів та послуг
  1. Безпечність та якість харчових продуктів
  1. Ринок споживчих товарів в умовах глобалізації
  1. Фальсифікація харчових продуктів: методи ідентифікації та засоби виявлення
  1. Споживні властивості харчових продуктів
  1. Instrumental methods in food analysis
  1. Food chemistry experiments
  1. Сучасні пакувальні матеріали, паковання і тара: якість, екологічна безпечність та маркування
  1. Ринкові дослідження
  1. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
  1. Customs procedures: Ukrainian and international aspects
  1. Митний контроль та митне оформлення товарів
  1. Експертиза в міжнародній торгівлі
  1. Тренди і технології логістики майбутнього
  1. Логістичні  методи забезпечення конкурентних переваг підприємства          
  1. Новітні моделі та інструментарій організації торговельних процесів
  1. E-COMMERCE  в епоху цифрової економіки
  1. Інноваційні технології маркетингу
  1. Рекламний бізнес в Україні
  1. Бренд-менеджмент: інструменти маркетингу
  1. Журналістика і реклама: вектори взаємодії

Пленарне та секційні засідання були проведені в режимі відеоконференції.

17.06.2020
42265
4686
остання редакція 24.06.2020
42265