logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

IV Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "ЗОЛОТИЙ КОМПАС"

Загальна інформація

  3 червня 2010 р. в м. Харкові відбувся IV Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "ЗОЛОТИЙ КОМПАС". У конкурсі взяли участь десять команд з п'яти найбільших міст України: Києва, Донецька, Дніпропетровська, Харкова, Одеси. Тема конкурсу - "Український мегаполіс як бренд". 

   Команда студентів 3 курсу 9 групи ФЕМП - Московчук Дар'я, Безугла Вікторія, Філімонова Надія, Комарова Анна, при підтримці студентів 3 курсу ФЕМП 5 групи - Більницької Марії та Масленнікової Надії під керівництвом ст. викладача Яцюка Дмитра Васильовича підготувала проект на тему "Київ - європейська спортивна столиця" й посіла ІІ місце у конкурсі. 

   Студенти КНТЕУ також нагороджені дипломом в номінації "Кращий прес-реліз" та дипломом від директора PR-агентства "Ostrogliad PR-consulting" м. Харків - "За здорову амбіційність".

 

 

Зав. кафедрою маркетингу та реклами В.В. Ортинська

10.06.2010
annzo
1880
остання редакція 10.06.2010
23