logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція бізнес-партнерів: «Подолання/зменшення фальсифікацій на споживчому ринку»

Загальна інформація

У рамках ХІІ Консумерського фестивалю відбулася лекція начальника Управління якості товарів ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» Хоботні Ірини на тему «Подолання/зменшення фальсифікацій на споживчому ринку».

Спікер розповіла про групи товарів, серед яких найчастіше зустрічаються фальсифіковані товари та згадала про випадки масштабних  підробок товарів у світі. З лекції присутні дізналися, які етапи перевірки проводить компанія "МЕТРО", щоб уникнути потрапляння фальсифікованих продуктів до своїх споживачів.

Студенти та аспіранти ставили багато запитань спікеру, які стосуються їх майбутньої професійної діяльності.
Якубенко Людмила – спеціаліст із залучення талантів ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розповіла здобувачам про умови роботи в компанії та запросила розпочати кар’єру в компанії з європейськими цінностями.

11.03.2020
43220
5191
остання редакція 13.03.2020
42265