logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Зустріч ректора зі студентами-переможцями проєкту «Розробка концепції PR-стратегії університету»

Загальна інформація

У рамках спільного проєкту КНТЕУ та "Business 2 Students" з розробки PR-стратегії університету відбулась зустріч переможців із ректором Анатолієм Антоновичем Мазаракі. Студенти, чиї ідеї та пропозиції були визначені кращими, мали змогу представити їх особисто, розповісти про плани реалізацї та впровадження ініціатив.

Чукін Ілля (студент 7 групи 3 курсу ФТМ) презентував свої напрацювання в напрямі реклами університету в соціальних мережах, що є невід‘ємною складовою популяризації бренду КНТЕУ серед вступників та стейкголдерів.

Сторожук Яна (студентка 1 групи 1 курсу магістратури ФТМ) розповіла про плани в посиленні роботи університету зі ЗМІ.

Команда переможців у складі Тимченко Катерини та Тугарьової Валерії (студенти 7 групи 3 курсу ФТМ) презентували ідею проведення серії квестів на еко-тематику з залученням школярів старших класів.

Ректор зі свого боку подякував студентам за активність та ініціативність. Ознайомившись з усіма ідеями, запевнив, що всі напрацювання повинні бути реалізовані і для цього адміністрація університету буде надавати максимальну підтримку.

Зустріч відбулася на позитивній конструктивній ноті, всі учасники залишились задоволені та впевнені в успіху задуманого.
Очікуємо на реалізацію ініціатив вже незабаром!

Запрошуємо всіх студентів долучатися до вирішення важливих питань, участі у цікавих заходах в житті КНТЕУ.

26.02.2020
43220
3855
остання редакція 02.03.2020
Vega