Конкурс «Авторська розробка PR-стратегії КНТЕУ»
Загальна інформація
За сприянням соціально-освітнього проєкту "Business 2 Students" і кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету відбувся студентський конкурс «Авторська розробка PR-стратегії КНТЕУ».
Конкурс реалізовано в рамках вивчення дисципліни "Теорія зв'язків з громадськістю", що дозволило провести для студентів лекції у форматі workshop із демонстрацією головних PR-інструментів та кейсів.
Разом зі студентами відпрацьовано аналітичні методи для підготовки PR-стратегії, результати яких можна ефективно інтегрувати в процесі розробки авторської PR-стратегії КНТЕУ.
Куратор конкурсу - Олена Обухівська, PR-менеджер компанії "Arricano".
Члени журі:
- Наталія Притульська, перший проректор КНТЕУ;
- Яніна Лісун, завідувачка кафедри журналістики та реклами;
- Олена Семенець, доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики та реклами;
- Наталія Дмитренко, директор із маркетингу компанії "Arricano", ініціатор проєкту "Business2Students";
- Володимир Дегтярев, співвласник і СЕО "Newsfront";
- Олександр Стенькин, заступник директора з маркетингу компанії "Watsons";
- Вікторія Єсауленко, директор із маркетингу компанії "Asters";
- Катерина Веремєєва, PR-директор компанії "Watsons".
На розгляд журі було представлено проєкти студентів декількох команд, 3 курсу бакалаврату та 1 курсу магістратури, що навчаються за спеціальністю 061 "Журналістика":
- Петухова Діана та Чукін Ілля,
- Ясько Єлизавета та Кравченко Катерина,
- Тугарьова Валерія та Тимченко Катерина,
- Іванова Світлана та Квасниця Віліна,
- Сторожук Яна,
- Віннікова Влада (до речі, з непрофільної спеціальності, студентка факультету ресторанно-готельної справи).
Студенти представили авторські креативні ідеї на практиці, запропонували інструменти посилення лідерських позицій та заходи з нарощення репутаційного капіталу КНТЕУ з використанням класичних та інноваційних PR-технологій.
Церемонія нагородження відбулась 11 грудня 2019 року.
Переможцями конкурсу «Авторська розробка PR-стратегії КНТЕУ» стали Петухова Діана та Чукін Ілля, які отримали можливість стажування у "Watsons" протягом місяця!
Сторожук Яні, відзначеній у номінації «Внутрішні комунікації університету», подарували набір книжок про розвиток маркетингу і становлення особистості.
Віннікова Влада відзначена в номінації «Колаборація факультетів».
Усі учасники конкурсу отримали сертифікати та цінні призи від "Watsons".