logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Кіберспорт у КНТЕУ набирає обертів: 4-й турнір «KNUTE Dota 2 League Season 3»

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті (КНТЕУ) відбувся 4-й турнір з кіберспорту «KNUTE Dota 2 League Season 3». Це вже 3-й турнір з дисципліни «Dota 2», який проводився на базі КНТЕУ.

Ректор Анатолій Антонович Мазаракі 19 листопада 2019 року зустрівся з учасниками турніру, привітав переможців та нагородив цінними подарунками та грамотами.

За результатами змагань маємо такі результати:

  • І місце - команда «dead inside». Приз - ігрова гарнітура HyperX Cloud Core і кубок Aegis of the Immortal;
  • ІІ місце та ігрові миші HyperX Pulsefire Surge у подарунок виборола команда «YarikSoloWin»;
  • ІІІ місце посіла команда «Valhalla», вони отримають ігрові килимки HyperX Fury S.

У змаганнях взяли участь 19 команд (95 осіб) не тільки з КНТЕУ, а й з інших закладів вищої освіти: Collegium Civitas w Warszawie, Львівського національного університету ім. Івана Франка, Київського політехнічного інституту ім. Ігоря Сікорського, а також школярі - майбутні вступники.

За доброю традицією на урочисте нагородження завітав Чубаєвський Віталій Іванович – заступник начальника департаменту кіберполіції Національної поліції України - начальник протидії злочинам у сфері інтелектуальної власності та господарської діяльності.

Протягом 3-х днів відбувалися кваліфікаційні ігри, з яких відібрали 4 найсильніші команди. Кваліфікаційні етапи турніру проводилися в режимі онлайн.

13 листопада 2019 року відбувся фінал турніру «KNUTE Dota 2 League Season 3».

Ігри відбулися в новій кіберспортивній аудиторії університету та в KNUTE HUB , а для усіх охочих організатори вели онлайн трансляцію в аудиторії для кіберспорту.

18.11.2019
42265
6400
остання редакція 21.11.2019
Vega