logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція бренд-маркетолога, бізнесмена, засновника агентства з дизайну "LOGO CHEF" - Віталія Валькова

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті  23 жовтня 2019 року відбулась лекція на тему "Як з нуля створити бренд компанії", спікером якої виступив Віталій Вальков – засновник агентства з дизайну "LOGO CHEF", бізнесмен, бренд-маркетолог, який створив більше ніж 1000 логотипів і працював з 20 країнами світу, автор курсу-квеста "Freelancer Graphic DESIGNER". Саме він у стінах KNUTE HUB розкрив наступні питання: як з нуля створити бренд компанії, помилки при створенні бренду, позиціонування, місія та цінності компанії, як за допомогою дизайну виділитися серед конкурентів.

Його виступ був інтерактивним, адже він ні на хвилину не забував про діалог зі студентами. Разом вони міркували про бренди компаній і навіть усі присутні створювали власний, так званий "ідеальний бренд". По завершенню лекції Віталій Вальков особисто відповів на охочі запитання аудиторії.

Лекція відбулась за ініціативи студентів Наукового сектору РСС факультету міжнародної торгівлі та права, слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ та на сторінці Наукового сектору в Instagram (@naukaa_fmtp).

До нових зустрічей!

23.10.2019
433884
2628
остання редакція 19.11.2019
433884