Розвиток cashback-сервісу з використанням рекламних технологій
Загальна інформація
У Київському національному торговельно-економічному університеті 6 листопада 2019 року відбулася тематична дискусія: «Розвиток cashback-сервісу з використанням рекламних технологій».
Яніна Лісун, к.е.н., доцент, презентувала аудиторії власний кейс, що розкривав сутність фіскалізації чеків, отримання cashback за умови здійснення торговельної діяльності. За результатами кейсу студенти взяли участь у дискусії, склали рейтинг кращих cashback-сервісів України та обґрунтували власні рекламні концепції.
Автори кращих рекламних робіт – Єрмак Маргарита, Таргоній Олександра, П’ятак Ольга, студенти 3 курсу ФТМ, отримали відзнаку та пам’ятні призи від Дмитра Яцишина, представника Української ради бізнесу, за креативну ідею до промо кампанії на підтримку фіскалізації чеків.
Зустріч відбулая з ініціативи кафедри журналістики та реклами та за підтримкою Української ради бізнесу.