logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«Кроки до популярності в бізнесі»: майстер-клас Орини Яворських

Загальна інформація

Сучасний менеджмент – це інтеграція науки та бізнесу, простих та складних бізнес-процесів в організаціях різних галузей діяльності. В умовах невпинного зростання конкуренції вітчизняним топ-менеджерам з кожним днем стає все складніше приймати та реалізовувати стратегічно важливі рішення щодо розвитку та збереження бренду роботодавця. Розуміючи цінність порад фахівців, доцентом кафедри менеджменту КНТЕУ Вікторією Хмуровою була ініційована зустріч студентів 3-го курсу ФЕМП із PR-директором комп’ютерної академії «ШАГ» Ориною Яворських, що відбулася 31 жовтня 2019 року на лекційному занятті з дисципліни «Менеджмент».

Під час презентації студенти дізналися про особливості функціонування комп’ютерної академії «ШАГ», фахівці якої понад 20 років готують програмістів, дизайнерів і системних інженерів, навчають їх розуміти завдання, мислити готовими проектами та працювати в команді.

Спікер допомогла студентам зрозуміти особливості започаткування, формування та розвитку сучасних організацій, обґрунтувала зміст, необхідність становлення та розвитку бренду роботодавця та особистісного бренду менеджера, поділилася зі студентами секретами власної кар’єри та досвідом створення власної справи.

Жвава дискусія, реальні рекомендації та гарний настрій, що супроводжували лекцію, черговий раз засвідчили ефективний результат співпраці КНТЕУ з представниками ділових кіл.

Дякуємо Аліні Яворській за цікаву лекцію та чекаємо на наступні зустрічі!

31.10.2019
42265
2869
остання редакція 06.11.2019
42265