logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«Event бізнес: як реалізувати свою мрію і не розчаруватися»: лекція-презентація засновників event-агентства «Bez Cliche»

Загальна інформація

Прагнучи до самореалізації в бізнес-середовищі, необхідно насамперед поставити собі питання про те, як досягти ефективності в обраному виді діяльності. Вибудовуючи комплекс заходів з планування, організування, мотивування та контролювання бізнес-процесів, спрямованих на досягнення цілей, одним із важливих завдань керівника з їх ефективної реалізації є розробка грамотної стратегії та контроль етапів її впровадження. Вітчизняні топ-менеджери використовують різноманітні інструменти успішного ведення бізнесу: моделювання стратегії, бюджетування, моніторинг ключових показників діяльності тощо.

Поділитися своїм досвідом зі студентами щодо успішного створення бізнесу вирішили засновниці еvent-агентства «Bez Cliche», випускниці КНТЕУ Катерина Думанова та Антоніна Пашніна, завітавши до альма-матер 17 жовтня 2019 року.

Бізнес-леді створили для студентів – майбутніх професіоналів з управління бізнесом справжнє свято управління талантами, розкривши секрети формування та впровадження ідеї створення власного бізнесу та підходів до організації бізнес-заходів.

Презентація супроводжувалася відеороликами, а представлені портфоліо агентства дозволили студентам побачити реальні масштабні та різноформатні івенти для провідних вітчизняних підприємств різних галузей. Спікери наголосили на важливості врахування найвибагливіших побажань замовників, на перешкодах, що при цьому виникають, та методах їх подолання у виборі тематики свята, розробки індивідуального сценарію, вибору місця для проведення заходу, складання розважальної програми та залучення професійних ведучих й артистів будь-яких жанрів.

Окрему увагу було приділено назві компанії, місії та корпоративній культурі: «Bez Cliche – це нове покоління Івент-бізнесу: молоде, зухвале й амбітне, для якого успіх – це не головне, а єдине, що має значення!».

Присутні студенти 1-го курсу спеціальності «Менеджмент» щиро дякують Катерині Думановій та Антоніні Пашніній за цікаву та пізнавальну лекцію, а також доценту кафедри менеджменту Юлії Білявській за її організацію!

17.10.2019
42265
2681
остання редакція 23.10.2019
Vega