logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Відбулося чергове засідання ПрактикМаркетингКлубу

Загальна інформація

  13 травня 2010 року в рамках святкування "Дня науки" в КНТЕУ відбулось засідання ПрактикМаркетингКлубу. 
Тема засідання - "Проблеми вузівської підготовки кадрів для рекламно-комунікаційної галузі".
У засіданні круглого столу взяли участь запрошені експерти-практики:
1. Іветта Делікатна - канд. екон. наук, Chief-Talent Officer комунікаційного холдингу Atlantic Group;
2. Руслан Червак - експерт із трейд-маркетингу, член РОРАІ, професор Йельського університету (США);
3. Мирослава Зємцова - генеральний директор рекламного агентства "С141";
4. Олена Бутіщенко - маркетинг-директор компанії "Контур-2001";
5. Тетяна Пирогова - виконавчий директор Українського студентського фестивалю реклами та Національного фестивалю соціальної реклами;
6. Антон Смолін - керівник креативного відділу рекламного агентства "С141".
   У роботі круглого столу, як завжди, взяли участь викладачі та аспіранти кафедри маркетингу та реклами, а також студенти - члени Студентського маркетинг-клубу КНТЕУ. 
Модератор дискусії професор кафедри маркетингу та реклами, д-р наук з держ. упр., професор Є.В. Ромат доповів про "Проблеми підготовки кадрів для української реклами".
   Тема обміну думками учасників була фахова підготовка студентів напрямів "Реклама і зв’язки з громадськістю" та "Рекламний бізнес". Учасниками дискусії відзначено, що на сьогодні підготовка майбутніх рекламістів потребує тісного зв’язку викладачів із фахівцями підприємств рекламної галузі, досягнуто домовленості про інтегрування зусиль. 

 


Зав. кафедри маркетингу та реклами В.В. Ортинська

19.05.2010
annzo
2159
остання редакція 19.05.2010
23