logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Круглий стіл «Digital marketing: сучасні виклики»

Загальна інформація

У рамках заходів до Дня університету відбувся круглий стіл «Digital marketing: сучасні виклики». В обговоренні проблем взяли участь вітчизняні практики діджитал-маркетингу, викладачі кафедри маркетингу та кафедри журналістики та реклами КНТЕУ, аспіранти та студенти університету. Актуальність цього заходу зростає з часу відкриття спеціалізації «Цифровий маркетинг» в рамках спеціальності «Маркетинг».

Зокрема, практику на круглому столі представили такі відомі експерти, як-от Богдан Король (COO креативного агентства "Continuum"), Владислав Зеленко (Head of PPC & Analytics), Михайло Іртлач (директор із маркетингу компанії "Sales House Adpartner") та Ольга Сапогова (керівник проекту "Affiliate Hub", компанія "Everad group"). Із викладачів університету активну участь у дискусії взяли професори Олена Лабурцева та Лариса Яцишина, доценти Людмила Данілова, Ірина Федоришина, Тетяна Янковець, Тетяна Чуніхіна та Дмитро Яцюк, ст. викладачі Марина Конопляннікова та Тетяна Суслова. Модератором круглого столу виступив завідувач кафедри маркетингу КНТЕУ професор Є. В. Ромат.

Обговорення питань було жвавим, адже проблеми діджиталізації є нагально актуальними як у вітчизняному, так і світовому маркетингу. Серйозну дискусію викликали питання не лише викладання дисциплін діджитал-маркетингу, але й перспективи усієї вищої освіти в Україні.

Загальне враження учасників круглого столу, що вони виказали після закінчення засідання, таке - участь у роботі круглого столу була цікавою і корисною, якщо викладання дисциплін цифрового маркетингу без залучення практиків у принципі неможливе, то представники діджитал-маркетингових агентств теж можуть отримувати певні переваги від співпраці з університетом.

24.05.2019
42265
2602
остання редакція 27.05.2019
Vega