logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Екскурсія маркетологів на телеканал «Україна»

Загальна інформація

Студенти КНТЕУ спеціалізації «Рекламний бізнес» 13 травня 2019 року відвідали телеканал «Україна».

Під час екскурсії PR-менеджер каналу Тетяна Ясюк ознайомила студентів із діяльністю телеканалу, його рейтингами, конкурентними перевагами та цільовою аудиторією. Окрім цього пані Тетяна розповіла майбутнім фахівцям з маркетингу про організаційну структуру департаменту маркетингу телеканалу та особливості його діяльності. Було надзвичайно цікаво потрапити за лаштунки провідного національного телеканалу країни «Україна», який за підсумками 2018 року посідає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями.

12.05.2019
42265
667
остання редакція 21.05.2019
42265