logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти-маркетологи відвідали департамент маркетингу ДП "Капарол Україна"

Загальна інформація

Студенти 2 курсу кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету відвідали головний офіс ДП "Капарол Україна" та ознайомилися з особливостями роботи департаменту маркетингу.

Екскурсію 10 травня 2019 року студентам провела випускниця КНТЕУ Олександра Кальчу, фахівець з маркетингових комунікацій ДП "Капарол Україна". Пані Олександра розповіла гостям про історію створення компанії, її місію та цінності, особливості маркетингової діяльності на ринку лакофарбових матеріалів, а також поділилась власним досвідом роботи у цій сфері та розповіла про можливості проходження практики на підприємстві.

10.05.2019
42265
855
остання редакція 14.05.2019
Vega