Другий майстер-клас 2019 року проекту "Business2Students": Євген Бойко ділився досвідом
Загальна інформація
Відбувся другий майстер-клас 2019 року проекту "Business2Students" 26 березня о 13:30 в KNUTE HUB, спікером виступив Євген Бойко – операційний менеджер інтернет-магазину "Watsons", випускник КНТЕУ 2012 року за спеціальністю «Логістика». Тема зустрічі - «Споживчі тренди в економіці».
З побажаннями плідної роботи до гостей звернулась перший проректор Наталія Притульська, яка підкреслила значимість проекту "Business2Students" та звернула увагу присутніх на те, що спікер є випускником університету, що мотивує та надихає студентів.
Модератором заходу традиційно виступила Наталія Дмитренко, яка розповіла про можливості та перспективи для учасників проекту, зокрема, представила Олену Обухівську, PR-менеджера "Arricano", яка оголосила про відкриту вакансію стажера у відділі PR.
«У 2019 році мільярди споживачів живуть в умовах жорстокої каруселі людського досвіду», - основний меседж Євгена Бойка.
Протягом майстер-класу спікер ділився власним досвідом роботи та розкрив основні тренди в економіці та торгівлі:
- MAGIC POINT OF SALE
- Глибока торгівля. У 2019 році розумні рітейлери знають своїх клієнтів краще, ніж самі покупці (приклад "Амазон")
- Культурні клуби. Клієнти будуть вимагати від роздрібних брендів робити набагато більше, щоб сприяти процвітанню їхнього власного персоналу.
- А-комерція. Від відкриття до доставки - роздрібні бренди автоматизують подорож клієнта.
- Практична пост-демографія. За результатами досліджень 86% маркетологів переоцінюють, скільки витрачають споживачі у віці до 35 років, а 72% недооцінюють, скільки витрачають споживачі у віці 55 років та старші.
- Being digital means being smarter.
У підсумку пан Євген представив характеристики сучасного покупця:
- менше грошей на товари;
- менше часу на покупки;
- вимагає актуальних і трендових рішень;
- продукт - не перевага. Купівельний досвід = ставлення + емоції;
- хоче персоналізований продукт, персоналізовану взаємодію;
- хоче соціально відповідальних компаній (CSR);
- хоче колаборації та зв'язків, щоб вирішувати проблеми і задовольняти потреби швидше;
- бути на зв'язку завжди і скрізь.
Вже традиційно спікер затримався, аби відповісти на запитання студентів, а найвлучніші з них отримали подарункові сертифікати від компанії "Watsons".
Дякуємо за участь!