logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Директор ТОВ «БНС ТРЕЙД» розповіла про особливості підбору персоналу відділу продажу та формування системи мотивації

Загальна інформація

У рамках вивчення дисципліни «Управління продажем та мерчандайзинг» 11 та 13 лютого 2019 року було проведено лекції для студентів 3-го курсу ФТМ на тему «Особливості підбору персоналу відділу продажу та формування системи мотивації», яку провела  Войнілович Віта Євгенівна - директор ТОВ «БНС ТРЕЙД» (роздрібна торговельна мережа:  Michael Kors, Calvin Klein Jeans/Underwear, Тommy Hilfiger, Topshop, Topman та ін.).

Щоб спонукати персонал відділу продажу продавати краще, потрібні нестандартні програми мотивації. Віта Євгенівна розповіла про нові методи стимулювання продавців та співробітників відділу продажів, що використовує компанія, і наскільки вони ефективні, виділила ключові компетенції мотиваційної програми: прозорість, за що відповідають за те й отримують, принцип Дарвина та інші.

Щиро дякуємо стратегічному партнеру кафедри торговельного підприємництва та логістики Войнілович Віті Євгенівні за знайдений у напруженому графіку роботи час для зустрічі зі студентами та представлений на лекції практичний матеріал, який буде корисним для використання в освітньому процесі надалі.

13.02.2019
42265
2013
остання редакція 20.02.2019
Vega