logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

"Омніканальність – атрибут сучасної роздрібної торгівлі. Можливості для молоді в MOYO"

Загальна інформація

Представники мережі магазинів MOYO 7 березня провели майстер-клас для студентів "Омніканальність – атрибут сучасної роздрібної торгівлі. Можливості для молоді в MOYO".

Директор онлайн маркетингу компанії Люберец Олег розповів майбутнім маркетологам про один з атрибутів сучасної роздрібної торгівлі "omni-channel". Він зазначив, що її завдання — об'єднати різні канали (веб-сайти, програми, соціальні мережі, електронні купони, флеш-продажі, pop-up-магазини та інше) в одне ціле.

Успішна стратегія omni-channel ставить споживача в центр уваги. Клієнт може розміщувати замовлення в будь-якому каналі – "летячи в хмарах" або "крокуючи парком". Проводити оплату чи передоплату різними способами: готівкою, банківськими картами або бонусними балами. Отримувати доставку в будь-якому місці і в будь-який час.

Від спікера студенти дізнались, що омніканальність починається з впливу громадської думки на споживача. Отримавши сигнал, покупець прагне задовольнити своє нове бажання якомога швидше, дешевше і якісніше.    

Директор онлайн маркетингу наголосив на тому, що перевага в того рітейлера, який першим представить своїм клієнтам вигідну пропозицію прямо на місці, бажано на смартфоні або в інфокіоску, або вітрині магазину. У цьому ключі надзвичайно важливим фактором стає здатність відстежувати покупця і бути поряд з ним постійно, зустрічаючи його в кожному каналі комунікації і збуту, до якого він звертається.

Менеджер проектів компанії Богуцька Яна звернулась до студентів із запрошенням долучатись до різних проектів компанії для молоді та запропонувала стажування в MOYO. Також вона дала студентам гарну пораду: «Навчайтесь та працюйте над розвитком своєї кар'єри, оскільки побудова професійної кар'єри - це тривалий процес».

Студенти дякували стейкхолдерам за можливість отримати професійні знання та поради від представників бізнесу, важливі для їх майбутньої професії.

Захід проведено за сприянням Центру розвитку кар’єри

07.03.2018
42265
2618
остання редакція 11.07.2018
42265