logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

КНТЕУ на "Retail Expo - 2017": смарт-технології та омніканальність

Загальна інформація

Місцем зустрічі флагманів українського та міжнародного ритейл-бізнесу 14 – 15 листопада став другий щорічний конгрес для прогресивних гравців ринку ритейлу та торгової нерухомості – "Retail Expo - 2017".

Беззаперечною є важливість розвитку технологій та проникнення Інтернет не тільки для сучасного світу, а й для сучасного бізнесу. Саме цим поняттям приділили максимальну увагу спікери конгресу.

Як використовувати смарт-технології в магазинах та торгових центрах? Міграція в e-commerce чи омніканальність бізнесу? Провідні спеціалісти визначили потенційні точки росту ринку та висвітлили концепції успішних стратегій у ритейлі. Важливою темою другого дня конгресу "Retail Expo - 2017" став вихід українських брендів на міжнародні ринки. Про алгоритми, виклики та перепони на шляху «за кордон» розповіли власниця відомого фешн-бренду "RITO" Тетяна Абрамова та директор зі франчайзингу "Salateria" – Максим Пручай.

Звичайно не оминули увагою основу маркетингу та торгівлі – споживачів. Про нейромаркетинг, з експериментами на учасниках конгресу, розповів вже відомий студентам КНТЕУ Євгеній Семехін. Також справжній захват у аудиторії викликали виступи легендарних маркетингових експертів Андрія Длигача та Андрія Федорова.

КНТЕУ є одним із провідних університетів, який відіграє важливу роль у формуванні теорії та практики торгівлі та маркетингу в Україні. Саме тому університет у складі провідних фахових кафедр – кафедри маркетингу та реклами, кафедри торговельного підприємництва, кафедри економіки та фінансів підприємства, кафедри товарознавства та митної справи, а також кафедри міжнародних економічних відносин - взяв активну участь у важливій події українського ритейлу на рівні з торговельними гігантами та відомими креативними маркетинговими агентствами в конгресі "Retail Expo - 2017" як організатор та учасник.

Представники КНТЕУ та Центру бізнес-освіти познайомили прогресивних гравців бізнесу з університетом, а студенти-учасники мали можливість не тільки дізнатись корисну інформацію про тенденції та тренди  в сучасному ритейлі, а й поспілкуватись з успішними діячами ринку, перейняти досвід і навіть знайти майбутніх роботодавців.

Користуйтесь можливостями, які на кожному кроці!

15.11.2017
42265
3074
остання редакція 07.02.2018
456287